Visokokvalitetna i ekološki prihvatljiva toplotna izolacija osigurava najekonomičniju potrošnju energije i minimalan gubitak toplote.
Prvoklasni izuzetni čisti emajl i velika magnezijumska anoda obezbjeđuju izdržljivost i u najtežim uslovima rada i to bez štetnih primjesa u vodi.
Osnovne informacije
Grupa proizvoda Električni bojler
Način montaže Vertikalno na zid
Vrsta bojlera Pod pritiskom/tlačni
Energetski razred C
Oblik kućišta Okruglo
Materijal kotla Čelični emajlirani lim
Termostat Bimetalni termometar
Vrsta grijača Elekrični potopljen u vodi
Učinkovitost
Zapremina 71.3 l
Broj osoba - prosječna potrošnja 3
Broj odvodnih mjesta 2 ili više
Broj električnih grijača 1
Energetska efikasnost zagrijavanja vode nwh 36 %
Površina izmjenjivača 0.25 m²
Snaga grijanja izmjenjivača toplote 5.351 W
Snaga grijača 2000 W
Upravljanje
Regulacija temperature Elektromehanička
Podešavanje temperature termostata Eco
ON/OFF prekidač grijača Da
Ručno podešavanje temperature Da
Karakteristike
Smart vrijednost 0
Priključak na vodu Hladna voda
Mogućnost priključenja na centralno grijanje Da
Zaštita od zamrzavanja Da
Oprema
Termometar Bimetalni termometar
Zaštitna anoda Zaštitna magnezijumska anoda
Signalno svjetlo - prikaz grijanja Da
Tehnički podaci
Potrošnja energije kWh/24 h 6.698 kWh
Godišnja potrošnja energije 1428 kWh
Radni pritisak 6 bar
Maksimalni pritisak 6 bar
Temperaturno područje Od 10 do 65 °C
Prosječna debljina izolacije (mm) 17
Stepen zaštite od vlage IP23
Profil upotrebe M
Izmjenjivač topline G 3/4
Maksimalna temperatura 85 °C
Minimalna zvučna snaga 15 dB(A)
Toplotni gubici (kWh/24) - vertikalna montaža 1.32
Širina 454 mm
Visina 790 mm
Dubina 461 mm
Širina proizvoda u ambalaži 488 mm
Visina proizvoda u ambalaži 800 mm
Dubina proizvoda u ambalaži 498 mm
Neto težina aparata 31 kg
Bruto težina aparata 33 kg
Težina sa vodom 114 kg
Nazivna struja (A) 8,7
Osigurač 10 A
Priključni napon 230 V
Kod proizvoda 479159
EAN kod 3838942024764
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 060 3196 545 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
Kupac je obavezan da odmah pregleda pošiljku prilikom preuzimanja, a naročito ukoliko na ambalaži postoje vidljiva fizička oštećenja. Ukoliko nema primjedbi na sadržaj pošiljke u trenutku preuzimanja, dostava se smatra urednom, a reklamacije na oštećenja mogu se podnijeti najkasnije do 1 sat nakon preuzimanja pošiljke; nakon toga, reklamacije se neće razmatrati.
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.