Opis proizvoda
Pripremite se za neistražene dimenzije tople vode koje omogućuju napredne performanse, visoka kvaliteta i vrhunski dizajn u kompaktnom Velis Pro Wi-Fi električnom bojleru. Zahvaljujući Double Tank tehnologiji, Velis uvodi inovativne značajke potpune udobnosti, kojima se osiguravaju minimalno vrijeme grijanja i maksimalna dostupnost tople vode. Uživajte u fleksibilnosti koju vam pruža mogućnost prilagodbe tople vode, ali i u jamstvu maksimalne sigurnosti i učinkovitosti, uz dugotrajne pergormanse. Neka vas očaraju elegantna završna obrada i materijali te nove tehnološke značajke, a sve to objedinjeno je u tanak i kompaktan dizajn. nove tehnološke značajke, a sve to objedinjeno je u tanak i kompaktan dizajn.
KOMPAKTNI OBLIK I MULTI-POZICIONIRANJE
Velis je moderan i tanak bojler koji izgleda elegantno iz svakog kuta. Zahvaljujući unutarnjoj strukturi i kompaktnom obliku, savršeno se uklapa u svaku kupaonicu. S dubinom od samo 27 cm, što je omogućila njegova inovativna struktura dvostrukog spremnika, ovaj se proizvod može postaviti vertikalno ili horizontalno kako bi najbolje odgovarao svakoj potrebi, a za još jednostavniju instalaciju!
FLEKSIBILNOST U OSIGURAVANJU TOPLE VODE
Velis nudi veliku fleksibilnost. Temperaturu je moguće namjestiti ručno i jednostavno, organizirati svoju rutinu prema prilagođenom rasporedu, povećati na maksimalnu temperaturu ili koristiti funkciju ECO EVO. Kada se aktivira BOOST način rada, Velis privremeno zaobilazi trenutne postavke temperature te zagrijava vodu u oba spremnika na maksimalnu temperaturu od 80°C, maksimizirajući broj dostupnih tuševa.
PAMETNA POVEZIVOST
Dom postaje pametniji, život postaje jednostavniji Velis Pro Wi-Fi dolazi s ugrađenim Wi-Fijem za još jednostavniju kontrolu vaše udobnosti. Ariston NET najbolji je način naučiti kako poboljšati potrošnju energije i izgradite dobre navike, štedeći do 25% električne energije! Aplikacija također nudi brzu pomoć, dajući vam sve potrebne informacije u slučaju kvara: kod greške, opis i obavijest u stvarnom vremenu u slučaju kvara sustava.
VISOKA UČINKOVITOST I SIGURNOST
Njegova potpuna elektronička kontrola omogućuje pouzdan rad na višim radnim temperaturama, uz pružanje niza dodatnih funkcija za potpunu sigurnost:
Protiv pregrijavanja
Protiv smrzavanja
Autodijagnoza suhog grijanja
Anti-legionella
Za dodatnu bezbrižnost, poruka o grešci se prikazuje na sučelju proizvoda u slučaju kvarova ili drugih problema.
DUGI ŽIVOTNI VIJEK
Velis dolazi s TitanShield tehnologijom u kojoj su unutarnji spremnici emajlirani slojem titana koji pruža snažnu zaštitu od korozije i kamenca.
80 EU
Nazivni kapacitet 80 l
Vrijeme zagrijavanja (ΔT=45°C) 2:16 h:min
Vrijeme zagrijavanja (ΔT=50°C) 2:31 h:min
Prvo tuširanje spremno 0:46 h:min
Snaga 1,5 kW
Napon 220-240 V
Max. radni tlak 8 bar
Max. radna temperatura 80°C
Klasa zaštite IPX4
Masa (neto) 31 kg
DImenzije 1087x275x511 mm
Profil kapaciteta M
Ugrađen Wi-Fi Da
Energetski razred B
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Kupac je obavezan da odmah pregleda pošiljku prilikom preuzimanja, a naročito ukoliko na ambalaži postoje vidljiva fizička oštećenja. Ukoliko nema primjedbi na sadržaj pošiljke u trenutku preuzimanja, dostava se smatra urednom, a reklamacije na oštećenja mogu se podnijeti najkasnije do 1 sat nakon preuzimanja pošiljke; nakon toga, reklamacije se neće razmatrati.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 060 3196 545 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
Kupac je obavezan da odmah pregleda pošiljku prilikom preuzimanja, a naročito ukoliko na ambalaži postoje vidljiva fizička oštećenja. Ukoliko nema primjedbi na sadržaj pošiljke u trenutku preuzimanja, dostava se smatra urednom, a reklamacije na oštećenja mogu se podnijeti najkasnije do 1 sat nakon preuzimanja pošiljke; nakon toga, reklamacije se neće razmatrati.
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.