Bojler na čijem se grijaču ne skuplja kamenac zahvaljujući Steatite tehnologiji suhog grijača. Steatite Cube bojler s dijamantnim premazom spremnika predstavlja revoluciju iz Francuske. Keramički grijač je smješten unutar emajlirane čelične "rukavice". Ovakav grijač nema dodira s vodom.
Grijač ima veću površinu izmjene toplote, čime se smanjuje apsorbiranje kamenca. Osim što je iznimno učinkovit, keramički grijač je posebno dobro prilagođen za teške ili agresivne vode.
Eventualna zamjena ovakvog grijača ne zahtijeva pražnjenje bojlera, i instalateri su ga prozvali „kraljem bojlera“.
Karakteristike:
Najnoviji dizajn Atlantic bojlera
Turbo vrijeme zagrijavanja zahvaljujući pojačanom grijaču (30% brže od klasičnih bojlera)
Vanjski regulator (termostat)
Sigurnosni ventil je sastavni je dio pakovanja i baždaren je na 9 bara.
Dielektrična spojnica je isto u cijeni i sastavni je dio pakovanja. Postavlja se na fleksibilnu cijev od tople vode i sprječava koroziju na njoj.
Ulazna mlaznica od nehrđajućeg čelika
Izolacijska pjena velike gustoće 40g/L bez CFC (bez freona) za veću uštedu energije
Debljina lima 200 mikrona
Gumena brtva na dnu s 6 vijaka (šarafa) za bolje fiksiranje i izolaciju
Bolja otpornost spremnika protiv agresivnosti vode
Jednostavan pristup spremniku za lakše održavanje
Suhi keramički grijač snage 1500 W smješten je u emajliranu čeličnu rukavicu kako bi se spriječio bilo kakav kontakt s vodom
Grijač na kojem se ne može skupljati kamenac - jedinstvena patentirana tehnologija koja je prilagođena visoko mineraliziranoj, tvrdoj ili desaliniziranoj vodi
Izmjena grijača bez ispuštanja vode
Zaštita IP 24 i IP 25
Jedinstvena pouzdanost i ušteda energije
Vertikalni model
DIMENZIJE:909x342x387mm
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 060 3196 545 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
Kupac je obavezan da odmah pregleda pošiljku prilikom preuzimanja, a naročito ukoliko na ambalaži postoje vidljiva fizička oštećenja. Ukoliko nema primjedbi na sadržaj pošiljke u trenutku preuzimanja, dostava se smatra urednom, a reklamacije na oštećenja mogu se podnijeti najkasnije do 1 sat nakon preuzimanja pošiljke; nakon toga, reklamacije se neće razmatrati.
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.