Česta pitanja

Kako se registrovati na almyshop.ba?

Upute za registraciju možete pronaći na stranici Registracija.

Koje podatke moram unijeti za registraciju?

Da bi se registrovali morate unijeti svoju e-mail adresu, izabrati svoju jednistvenu šifru. Također morate označiti da li ste fizičko ili pravno lice.

Mogu li kupovati ako nisam registrovan?

Kupovinu na almy.ba možete izvršiti iako niste registrovani korisnik.

Kako napraviti narudžbu na vašoj stranici?

Upute za kreiranje narudžbe možete pronaći ovdje.

Koliko vremena je potrebno da dobijem svoju pošiljku?

ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili po zahtjevu kupca na željeni datum.

Kako mogu doći do artikala koje naručim na ALMY shopu?

ALMY d.o.o. vrši dostavu artikala na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine, a također naručenu robu možete preuzeti lično u centralnom magacinu.

Nisam siguran jeste li primili moju narudžbu?

Kopiju vaše narudžbe dobijate na svoju e-mail adresu. Istu možete isprintati.

Kako dostaviti artikle na adresu koja nije moja kućna adresa?

Prilikom finaliziranja vaše kupovine, pojaviti će se kvadratić za biranje opcije da li želite da vaša kućna adresa također bude i adresa na koju želite da se dostave artikli. Dovoljno je samo odznačiti taj kvadratić i izaći će vam nova polja za unos adrese na koju želite da izvršite dostavu.

Šta moram imati spremno kada dostavljač dođe na moju adresu?

Prilikom prijema pošiljke poželjno bi bilo da imate kopiju vaše narudžbe.

Šta ako nisam kod kuće za vrijeme dostave?

Dostavljač će vas nazvati minimalno trideset minuta prije dolaska da provjeri da li ste na vašoj adresi. Prilikom kupovine vi također možete naznačiti datum dostave po vašem nahođenju.

Kojim karticama mogu platiti putem interneta?

Kartice kojima možete platiti su VISA, MasterCard i Maestro.

Šta je Internet prodaja i dostava?

Kupovina artikala preko stranice www.almyshop.ba uz mogućnost dostave istih na adresu.

Koliko je online plaćanje sigurno?

Ako želite da znate više o sigurnosti plaćanja putem interneta na stranici www.almyshop.ba možete otići na slijedećem linku.

Pružate li podršku i uživo preko chata?

Da, pružamo. ALMY shop ima opciju online usluge korisnicima. Neko od operatera će pokušati da vam odgovori u što kraćem roku.

Dostavljate li robu izvan Sarajeva?

Dostavu vršimo na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine.

Proizvod koji želim kupiti nemate u zalihi, šta mogu učiniti?

Potrebno je samo da kontaktirate naše osoblje putem online chata ili na broj .

Mogu li promijeniti ili otkazati svoju narudžbu?

Narudžbu je moguće poništiti ili promijeniti do trenutka kada je naručena roba utovarena i kreće na vašu adresu.

Kako vratiti zaboravljeno ime ili šifru?

Prilikom prijave u donjem desnom uglu postoji link pod nazivom ”Zaboravili ste šifru?”. Kada kliknete na njega otvoriti će vam se novi prozor gdje je dovoljno da samo ukucate vašu e-mail adresu i nova šifra će vam biti poslata.

Promijenio sam adresu stanovanja. Moram li se ponovo registrovati?

Ne, ne morate se ponovo registrovati. Potrebno je samo da ažurirate vaš profil.

Kako promijeniti šifru?

Potrebno je samo da odete na Moj Profil gdje možete promijeniti svoju šifru.