Za još veću kontrolu u mnogim situacijama čišćenja i s mnogim vrstama predmeta, korisniku pomažu savjeti savjetnika za primjenu iz aplikacije Kärcher Home & Garden.
Savjetnik za primjenu opisuje optimalnu razinu tlaka za odabrani predmet koji se čisti. Tlak se može podesiti ručno, okretanjem Vario Power mlazne cijevi.
Aplikacija se odlikuje i mnogim drugim korisnim funkcijama kao što su upute o sastavljanju, održavanju i njezi, kao i Kärcher servisni portal.
Uređaj oduševljava i svojim G 160 Q Smart Control pištoljem za čišćenje i čistačem prljavštine.
Ostala oprema uključuje Plug ’n’ Clean sustav za jednostavnu i čistu izmjenu sredstva za čišćenje, visokokvalitetnu aluminijsku teleskopsku ručku za jednostavan transport i odlaganje uz uštedu prostora,
Quick Connect sustav za jednostavno i brzo spajanje i skidanje visokotlačnog crijeva, uređaja i pištolja za čišćenje, kao i držač za jednostavan pristup priboru.
Snaga 2100 W
Napon 230 V - 50 Hz
Hlađenje motora Vodeno
Maksimalni pritisak 20 - 145 bar
Maksimalni protok 500 l/h
Maksimalna temperatura ulazne vode 40 °C
Dužina crijeva 10 m
Učinak po površini 40 m²/h
Posuda za deterdžent Plug 'n' Clean sistem
Dimenzije 402 x 306 x 588 mm
Težina 13 kg
Dodatne informacije
Vodeni filter
Quick Connect
Plug 'n' Clean sistem za detedžent
Teleskopska ručka
Soft Bag
Adapter sa spajanje vrtnog crijeva 3/4"
Isporučeni pribor
G 160 Q Power Control pištolj sa prikazom jačine pranja
Vario Power Jet dizna
Roto dizna
Crijevo visokog pritiska dužine 10m
Adapter sa spajanje vrtnog crijeva 3/4"
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 032/ 446 - 500 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.