Posjeduje vatrostalno crijevo i sistem dvostruke filtracije koji se sastoji od filtera čestica i metalnog predfiltera sa funkcijom čišćenja filtera jednim dugmetom. Ovo održava vazduh u prostoriji čistim i štiti filter od brzog začepljenja.
Usisivač za pepeo od 1200 W sa dvostrukim filterskim sistemom
Integrisana funkcija čišćenja filtera
Stabilna metalna posuda od 20 L
150 cm fleksibilno vatrostalno crijevo
Sa transportnom ručkom i tri točkića koji se mogu montirati
Uključuje okruglu i ravnu aluminijsku mlaznicu
Scheppach AVC20 usisivač za pepeo ima metalnu posudu za sakupljanje od 20 L za koju nije potrebna filter vrećica. Usisivač za pepeo od 1200 W pogodan je za usisavanje hladnog pepela iz kamina, peći na drveni ugalj, pepeljara, roštilja i suhe prljavštine. Funkcija ventilatora uređaja može se koristiti za čišćenje manjih površina ili za raspirivanje vatre.
Ugrađeni dvostruki sistem filtera, koji se sastoji od HEPA filtera i uzvodne rešetke za zaštitu od veće prljavštine koja je usisana, čisti usisani vazduh od čestica pepela i prašine.
Sa usisnim kapacitetom od 20 kPa i kapacitetom vazduha od 90 m³/h, AVC20 transportuje pepeo i prašinu kroz aluminijumsku cijev u metalni kontejner za sakupljanje. Ravna mlaznica od aluminijuma za čišćenje teško dostupnih mjesta je takođe uključena u obim isporuke. Usisno crijevo dužine 150 cm prečnika 36,5 mm izrađeno je od fleksibilne, vatrostalne plastike.
Praktičan indikator vam govori kada filter treba da se očisti. Ako je indikator filtera crven, HEPA filter se mora očistiti ili zamijeniti. Za čišćenje, usisno crijevo uključujući aluminijsku cijev je priključeno na priključak za čišćenje filtera. Funkcija blowout radi ostalo.
Tri točkića i ručka osiguravaju dovoljnu pokretljivost usisivača pepela. Sa neto težinom od nešto manje od 4 kg i praktičnim prečnikom od 35 cm i visinom od samo oko 40 cm, mali pomagač je uvijek tu da ukloni prašinu i pepeo.
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 032/ 446 - 500 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.