- Snaga: 750 W
- EzClean Cyclone filtar
- Dostupan 2-u-1 dodatak
- Energetski učinkovit
Snažan i lagan
Snažnije usisavanje*
Želite li snagu velikog usisavača, ali bez gnjavaže pri pomicanju? Lagani dizajn Samsung VC2500 spremnika s vrećicom omogućuje lakoću kretanja. Njegov snažan usis osigurava dubinsko i intenzivno čišćenje tepiha, sagova i tvrdih podova.
Jednostavno pražnjenje
EZClean Cyclone*
EzClean Cyclone filter nalazi se na ručici pa je lako provjeriti koliko se prašine u njemu nakupilo i koliko je pun. Da biste ga ispraznili, dovoljno je izvući središnji štap i istresti sadržaj, a vaše se ruke pritom neće uprljati.
Veća ušteda energije
Energetski učinkovit
Posvećeni ste očuvanju okoliša? Samsung VC2500 certificiran je kao energetski učinkovit i troši manje energije. Pri čišćenju tvrdih podova energetska učinkovitost doseže najvišu razinu razreda A. Uživajte u izvrsnim radnim značajkama prilikom čišćenja i znatno većoj učinkovitosti.
Brzo pronalaženje i skladištenje
2-u-1 dodatak
Lako dostupan 2-u-1 dodatak smješten je ispod ručice što ga čini uvijek lako dostupnim kad trebate usisati namještaj ili uska, teško dostupna mjesta.
Lakše udišite
Filtriranje alergena
Udišite čistiji zrak uz napredno filtriranje alergena koje dokazano smanjuje količinu sitne prašine i alergena koji se vraćaju natrag u vaš dom na najmanju moguću razinu.
Nemojte zaboraviti vrećicu
Sigurnosni otvor
Ima li nešto gore od čišćenja bez vrećice za prašinu? Sigurnosni otvor osigurava da nikad ne morate brinuti jeste li zaboravili vrećicu jer se ne može zatvoriti ako vrećica nije unutra. Kad je prazan, otvor za vrećicu ne dopušta zatvaranje poklopca.
Bez zapetljavanja crijeva
Crijevo s 360º
Crijevo s 360 º može se rotirati u bazi u punom krugu, što omogućuje slobodno kretanje u svim smjerovima bez prelamanja ili zapetljavanja. To vam omogućuje ugodno i učinkovito kretanje i promjenu smjera kretanja.
Manje oštećenja podova
Veliki gumeni točkovi
Veliki gumeni točkovi omogućuju glatko i stabilno kretanje cijelim vašim domom bez grebanja podova.
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 032/ 446 - 500 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.