DelayStart Aktiviranjem ove opcije moguće je odložiti početak ciklusa pranja i do 24h. Vremenski intervali zavise od modela.
QuickWash 30" Brzi program od 30 minuta koji kombinuje pranje i ispiranje sudova na temperaturi od 40°.
TripleFilter Tri vrste filtera (mikro, grubi i metalni) koji prilikom procesa filtracije sprečavaju da ostaci hrane zapuše cev i kontrolišu oticanje vode.
OverFlowProtection Specijalno dizajniran sistem registruje curenje, prekida rad i automatski izbacuje vodu iz mašine kako bi se sprečilo prelivanje.
12 kompleta Mašina za pranje sudova ima kapacitet pranja od 12 kompleta, ali njena fleksibilna unutrašnjost omogućava pranje različitih predmeta sa različitim rezultatima.
Broj temperatura 3
Temperature 40-50-65 °C
Potrošnja energije (na 100 ciklusa) (kWh) 92
Vazdušne emisije akustične buke (dB(A) re 1 pW) 54
Klasa vazdušne emisije akustične buke D
Pretpranje Da
Broj polica za šolje 2
Podesiva gornja korpa Da
Indeks energetske efikasnosti 55.9
Indeks performansi čišćenja 1.13
Indeks performansi sušenja 1.07
Potrošnja energije pri standardnom ciklusu (kWh) 0.755
Potrošnja vode pri standardnom ciklusu (L) 12
Trajanje programa (h:m) 03:25
Ukloniva korpa za escajg Da
PROGRAMI I FUNKCIJE
Opcija za pola pranja Da
Indikator nedostatka soli Da
Programi Prewash, Quick 30min, ECO, Super 50min, Intensive 65°C
Odložen start Da, 3h/6h/9h
Indikator nedostatka sredstva za ispiranje Da
Indikator završetka programa Da
BEZBJEDNA UPOTREBA
Zaštita od izlivanja Da
DIMENZIJE I TEŽINA
Neto težina 29.6 kg
Bruto težina 31.2 kg
Dimenzije spakovanog uređaja (ŠxVxD) 644x851x661 mm
Dimenzije uređaja (ŠxVxD) 598x820x550 mm
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 032/ 446 - 500 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.