Najnovije modele TESLA televizora pokreće najnovija verzija operativnog sistema webOS Hub. Ova inteligentna i jednostavna platforma dizajnirana je da pruži izvanredno audio-vizuelno iskustvo uz podršku za globalno emitovanje. Podržava Dolby Audio, HDR i HLG kompatibilnost, kao i pristup nekim od najpopularnijih svjetskih aplikacija poput Netflixa, YouTubea, MAX-a, Disney+ i drugih.
Hardver koji pokreće webOS Hub posebno je optimiziran za ovaj operativni sistem, osiguravajući glatke i pouzdane performanse. Poboljšani snažnim BOX zvučnicima za bogatije iskustvo nižih frekvencija i MEMC tehnologijom, koja ublažava pokrete za jasnije i fluidnije iskustvo gledanja, ovi televizori su napravljeni da impresioniraju.
Ugrađeni ThinQ AI sistem podržava prepoznavanje glasa na preko 13 jezika, omogućavajući besprijekornu interakciju s vašim televizorom. Od pretraživanja sadržaja do navigacije kroz menije, možete upravljati televizorom, pristupati informacijama, reproducirati muziku ili pronaći filmove i serije jednostavnim govorom u mikrofon daljinskog upravljača ili korištenjem ThinkQ AI aplikacije na vašem telefonu.
Apple AirPlay omogućava besprijekoran streaming, dijeljenje i zrcaljenje ekrana s vašeg iPhonea, iPada ili Maca. Bez napora gledajte filmove, streamajte muziku ili prikažite fotografije direktno na svom TV-u putem bežične veze. Uživajte u visokokvalitetnoj slici i zvuku bez prekida, oživljavajući vaš omiljeni sadržaj na velikom ekranu.
Miracast omogućava besprijekorno bežično dijeljenje ekrana između vaših uređaja i televizora. Sa samo nekoliko dodira, možete direktno prenijeti sliku sa svog pametnog telefona, tableta ili laptopa na televizor, što ga čini savršenim za streaming videa, dijeljenje fotografija ili održavanje prezentacija.
Rezolucija 1920x1080
Pametni operativni sistem webOS
Boja Crna
Veličina ekrana 40
Serija E645
Model 40E645BFW
Štimer DVB-T/T2/C/S/S2
Kontrast 3000:1
Ugao gledanja 170°/170°
Snaga zvuka 2x10W zvučnici u kutiji
HDMI 3
USB 2
HDR10 Da
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 060 3196 545 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
Kupac je obavezan da odmah pregleda pošiljku prilikom preuzimanja, a naročito ukoliko na ambalaži postoje vidljiva fizička oštećenja. Ukoliko nema primjedbi na sadržaj pošiljke u trenutku preuzimanja, dostava se smatra urednom, a reklamacije na oštećenja mogu se podnijeti najkasnije do 1 sat nakon preuzimanja pošiljke; nakon toga, reklamacije se neće razmatrati.
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.