A Series AndroidTV je nova vrhunska VIVAX serija Smart TVa podržana Android 11 sustavom. Wi-Fi ili Bluetooth povezivanje omogućava Vam da Vaš novi TV bude novi prozor u svijet, bilo da se radi o Video, Filmskim sadržajima ili društvenim mrežama, a sve to na velikom ekranu u vrhunskoj kvaliteti , što uključuje HDR10 i Dolby Digital.Uz pomoć jednostavnog daljinskog upravljača s „Google Voice Search“ funkcijom, svi željeni sadržaji biti će Vam brzo i lako dostupni! Zahvaljujući podršci Dolby formatima zvuka i slike, HDR sadržaj koji gledate izgledat će i zvučati veličanstveno. Uživat ćete u slici koja odražava originalnu zamisao redatelja i doživjet ćete čist i dubok prostrani zvuk. Tražite televizor koji odgovara vašoj prostoriji? Ovaj Smart televizor dizajniran je za svaki prostor i priliku! Zaslon gotovo bez okvira pristaje u skoro svaki interijer. Televizor dolazi sa 2GB radne (RAM) memorije te 8GB memorije za pohranu aplikacija. Digitalni T2 H.265 prijamnik, Satelitski S2 prijamnik te mnogi drugi vanjski Audio/Video priključci omogućuju potpunu povezivost na sve Vaše vanjske uređaje. Opustite se uz Netflix, PrimeVideo, gledajte YouTube + mnogobrojne druge aplikacije dostupne kroz Google Play trgovinu aplikacija. VIVAX je hrvatski brand, a proizvodnja televizora u Rugvici nedaleko od Zagreba, garantira vrhunsku kvalitetu. Tome posebno doprinosi 100% kontrola kvalitete svih proizvedenih jedinica. Svaki pojedini televizor prije silaska s proizvodne linije provede nekoliko sati u testnom radu i nakon toga se finalno testiraju sve funkcije kako bi krajnji korisnici dobili proizvod vrhunske kvalitete i pouzdanosti.
Dijagonala 50" / 127 cm
Maksimalna rezolucija 3840 X 2160 (UHD 4K)
Tip TV-a SMART
Operativni sustav Android
Tehnologija LED
TV tuner DVB-T2/C/S2
Svjetlina 250 cd/m2
Zvuk (W) 16
Integrirani WiFi Da
Screen Mirroring Da
HDMI 3
USB 2
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 032/ 446 - 500 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.