FLORAHUM – SSP strukturno je ujednačen i homogen: crna tresetna komponenta povezuje strukturne elemente, a bijela (Sphagnum) utječe na poboljšanje fizikalnih svojstava. Radi se o sterilnom supstratu te ga nije potrebino dezinficirati prije sjetve ili sadnje. Proizvođači moraju voditi računa da tijekom pripreme za sjetvu i uzgoj ne dođe do naknadne infekcije supstrata. Obogaćen i agensom za ovlaživanje na bazi polimera, koji djeluju na principu bržeg, trajnijeg i većeg vezanja vode, čime se smanjuje broj zalijevanja, a time i ispiranje hranjiva. Biljke mogu doživjeti tzv. „šok“ pri zalijevanju hladnom vodom. Zato se preporuča uporaba odstajale vode.
Pikiranja: Za proizvodnju rasada – presadnica paprike, rajčice, krastavca, patlidžana i ostalog povrća, preporuča se uporaba kazeta od stiropora, čiji sadni prostor okca, ne bi trebaa biti manja od 5-6 cm. Preporučljivo je u drugoj polovici uzgojnog razdoblja, zbog mogućeg ispiranja hranjiva, mlade biljke prihranjivati gnojivima s naglašenim sadržajem fosfora i kalija. Prihranjivanje se može obavljati preko supstrata, kombinacijama NPK 8:13:24; 11:44:11; 13:40:13; 14:10:34 ili putem lista (folijarno). Koncentracije otopina za folijarnu prihranu trebju biti 0.1 do 0.15%, tj. treba dodati 10-15 cm3 konc. otopine na 10 litara vode. Kod ujednačenog i dobrog rasta, prihranjivanja se mogu obavljati i kasnije, kombinacijom NPK 20:20:20. Tijekom uzgajanja rasada obavljaju se 2 – 4 prihranjivanja. Mora se redovito pratiti zdravstveno stanje rasada i vršiti tretiranje s odgovarajućim sredstvima zaštite, koje preporuči stručna osoba.
Sjetva: Kod slabog i neujednačenog porasta ponika, preporuča se primijeniti prihranjivanje preko supstrata i lista. Koristiti kombinacije tekućih ili kristalnih gnojiva s naglašnim sadržajem fosfora i kalija. Za prihranjivanje ponika u sjetvenim supstratima, predlažemo kombinacije 8:13:14; 14:10:34; 11:44:11 ili kombinaciju 20:20:20 kod ujednačenog rasta. Kod prihranjivanja preko supstrata koristiti otopinu 1g/L kristalnog gnojiva u odstajaloj vodi. Ako se koriste tekuća gnojiva za prihranu preko lista, preporučuju se također kombinacije s naglašenim sadržajem fosfora i kalija, ali u koncentraciji koja je za 50% niža nego što je preporučeno u naputku. Tretiranje se obavlja ranije izjutra ili po oblačnom vremenu, kako bi se izbjegle pojave opeklina. Prihranjivanje obavljati 10-14 dana nakon nicanja u intervalu od 7 do 10 dana.
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 032/ 446 - 500 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.