Vodootporno i masnootporno s prirodnim završnim slojem.
Najbolja ekološki prihvatljiva zaštita od mrlja za porculanske pločice, prirodni kamen, mramor i granit s poliranim, četkanim i mat zaglađenim završnim obradama.
Smanjuje apsorpciju bez utjecaja na prirodni izgled materijala.
Pruža vodootpornost, štiti i olakšava čišćenje.
Također je idealan za fugiranje spojeva, keramičkih i površina s efektom pukotina, teraca, mramora od smole i kamenih ploča.
Također je pogodan za obradu obojenih cementnih pločica i umjetnog kamena.
Pruža zaštitu od grafita koja sprječava lijepljenje boje za površine. Ubrzava proces čišćenja jer se grafiti lako uklanjaju.
Odbija vodu i ulje: sprečava upijanje uobičajenih vodenih i masnih mrlja.
prednosti
Proizvod sa izuzetno niskim sadržajem VOC-a i niskim uticajem na okolinu, koji takođe poseduje i certifikat INDOOR AIR COMFORT GOLD*
Bez ugljikovodičnih rastvarača: ekološki prihvatljiv tretman
Budući da je proizvod na bazi vode, otporan je na preostalu vlažnost i stoga se može nanositi 24-48 sati nakon prvog pranja, čime se ubrzava tretman.
Proizvod klasifikovan kao A+ u skladu sa francuskom VOC regulativom
Proizvod certificiran prema EMICODE EC1 Plus i LEED (ACP) standardima
Ne formira površinski film i ne žuti
Idealno za zaštitu stolova, kao i kuhinjskih i kupaonskih ploča
Po površini se može hodati već nakon 2 sata*
*Uslovi primjene:
temperatura = 20°C
vlažnost < ili = 60%
Nanesite prema uputama navedenim na etiketi.
idealno za
POLIRANE PORCULANSKE PLOČICE
MRAMOR I GRANIT
PRIRODNI KAMEN I AGLOMERATI
BETON
Način upotrebe
Nije potrebno razrjeđivanje: spremno za upotrebu.
Nanošenje: Protresti prije upotrebe.
Za materijale s mat završnom obradom (prirodni kamen, terakota, aglomerati, cementne pločice): Nanesite MP90 ECO XTREME ravnomjerno i kontinuirano na čistu i suhu površinu četkom ili flisom, navlaživši i fuge. Višak proizvoda tapkajte čistom krpom prije nego što se osuši. Na jako upijajućim materijalima nanesite dva sloja proizvoda s razmakom od 20 minuta između. Za polirane porculanske pločice, prirodni kamen, aglomerate sa sjajnom završnom obradom: Nanesite MP90 ECO XTREME na čistu i suhu površinu, potpuno navlaživši materijal i fuge četkom ili flisom. Prije nego što se proizvod osuši (otprilike 10-15 minuta), utrljajte ga krpom od mikrovlakana navlaženom proizvodom kako biste pospješili njegovo prodiranje. Osušite površinu čistom krpom. Za ubrzanje procesa, moguće je obraditi površinu mašinom s jednim diskom. Za završetak ciklusa završnom obradom: Na poroznim materijalima kao što su prirodni kamen, rekonstruirane pločice, aglomerati i cementne pločice postavljene u zatvorenom prostoru, završni vosak može se nanijeti ovisno o materijalu i željenom efektu (MATT, SATEN, CLASSIC, LONGLIFE, ako je dostupan u prodaji) nakon 4 sata. Po površini se može hodati nakon samo 2 sata. Zaštita od vode i ulja stupa na snagu nakon 24 sata. ČIŠĆENJE ALATA: očistite vodom nakon upotrebe. Za redovno održavanje: koristite razrijeđenu otopinu CLEANER PRO (1:200)
pokrivenost
POKRIVENOST (1 litra):polirane porculanske pločice30-50 m²
Polirani mramor/granit20-30 m²
Mat polirani kamen10/20 m²
Prikazana pokrivenost je indikativna i odnosi se na pojedinačne slojeve.
Molimo imajte na umu
Budući da postoji toliko mnogo različitih materijala, prije nanošenja proizvoda preporučujemo testiranje na maloj površini kako biste provjerili ima li promjena boje. Ne nanosite proizvod na otvorenom ako se očekuje kiša. Ne štiti od agresivnih kiselina.
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 060 3196 545 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
Kupac je obavezan da odmah pregleda pošiljku prilikom preuzimanja, a naročito ukoliko na ambalaži postoje vidljiva fizička oštećenja. Ukoliko nema primjedbi na sadržaj pošiljke u trenutku preuzimanja, dostava se smatra urednom, a reklamacije na oštećenja mogu se podnijeti najkasnije do 1 sat nakon preuzimanja pošiljke; nakon toga, reklamacije se neće razmatrati.
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.