Funkcionalna opruga od plemenitog čelika omogućava slobodno pomicanje tuša do samog dna bazena
Dva mlaza posebnih mlaznica koje sprečavaju nakupljanje kamenca
Ugodan i centriran mlaz tuša
Pomična slavina 180°
Za slavinu je potrebno izbušiti otvor ∅ 35 mm
Keramičke brtve
Jednostavna i brza profesionalna ugradnja miješalice s BLANCOLock sistemom
Crijevo tuša sa metalnom oblogom
Savitljive priključne cijevi, dužine 950 mm s maticom 3/8″ za naročito laganu i sigurnu montažu
patentiran regulator mlaza/Cascade, znatno smanjuje skupljanje kamenca
Ploča za stabilnost i čvrstoću slavine
Serijski sadrži i nepovratni ventil koji sprečava vraćanje vode i tako je osiguran prema normi DIN EN 1717
BLANCO slavine – estetika, funkcionalnost i kvaliteta do najmanjih detalja
Potvrđena kvaliteta:
BLANCO slavine intenzivno se testiraju i sertifikuju, što znači da zadovoljavaju najviše standarde kvalitete
Nagrađivani dizajn:
razumijevanje i postizanje savršenog oblika, znači da BLANCO slavine danas su klasici dizajna sutrašnjice
višestruko nagrađivane za dizajn, daju poseban naglasak kuhinji
Visokokvalitetni dijelovi:
svi dijelovi koji se koriste u BLANCO slavinama proizvode se od najkvalitetnijih sirovina i to najsavremenijim tehnologijama
Sigurne za zdravlje:
BLANCO slavine prolaze najzahtjevnija testiranja, čime osiguravaju maksimalnu sigurnost za zdravlje i higijenu
dijelovi koji su u direktnom kontaktu s vodom posebno se testiraju i sertifikuju
Jednostavne za upotrebu:
laka upotreba i precizan mehanizam pružaju dodatno zadovoljstvo u svakodnevnoj upotrebi
Kartuše s keramičkim brtvama:
visokokvalitetne keramičke brtve u BLANCO kartušama su izuzetno trajne, a upotrebu slavine čine posebno lakom
Filter za nečistoću:
BLANCO filteri za nečistoću štite slavine od nečistoće i oštećenja
isto tako osiguravaju nesmetanu i laku upotrebu te produžuju vijek trajanja slavina
Nepovratni ventil: ugrađeni nepovratni ventil sprečava vraćanje vode u slavinu
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 060 3196 545 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.