Digitalni Drveni LED sat
Njegov izgled drveta donosi toplinu u prostor, dok LED displej pruža jasne informacije o vremenu i temperaturi. Posebna prednost ovog modela je mogućnost podešavanja jačine svjetlosti ekrana, što ga čini idealnim za noćni ormarić – neće vam smetati dok spavate!
Ključne Karakteristike:
• Podesiva Svjetlina (Brightness): Birajte između 3 nivoa jačine svjetlosti (L1 - najtamnije, L2 - srednje, L3 - najsvjetlije) kako biste prilagodili ekran dobu dana.
• Glasovna Kontrola (Smart Eco Mode): Uključite "Sound Control" i ekran će se ugasiti kada je tišina radi uštede energije. Pljesnite rukama ili kucnite po stolu da ga ponovo probudite.
• Tri Alarma: Mogućnost postavljanja do 3 nezavisna alarma (A1, A2, A3).
• Dvostruki Prikaz (Display Modes): Birajte da li želite da sat prikazuje samo vrijeme ili da naizmjenično vrti vrijeme, datum i temperaturu.
• Napajanje: Primarno putem USB kabla (uključen u pakovanje). Mogućnost rada na baterije (3x AAA) kao rezerva u slučaju nestanka struje.
Tehničke Specifikacije:
• Ulazni napon: DC 5V / 500mA
• Baterije: 3x AAA (nisu uključene, služe za backup)
• Format vremena: 12h / 24h
• Funkcije: Vrijeme, Datum, Temperatura (°C/°F), 3 Alarma, Podesiva svjetlina.
• Sadržaj paketa: 1x Sat, 1x USB kabl, 1x Uputstvo.
Uputstvo za Upotrebu
1. Prvo pokretanje
• Spojite sat priloženim USB kablom na bilo koji standardni USB punjač (od telefona, kompjuter, TV).
• Iako sat može raditi na 3x AAA baterije, preporučuje se korištenje kabla jer LED ekran troši baterije brzo (osim ako koristite glasovni mod).
2. Podešavanje Vremena i Datuma
Pritisnite i držite dugme SET 3 sekunde dok ekran ne zatreperi (oznaka godine).
Redoslijed podešavanja je: Godina -> Mjesec -> Dan -> 12/24H format -> Sat -> Minuta -> Alarmi (A1, A2, A3) -> Vikend alarm.
Koristite dugmad UP (gore) i DOWN (dolje) za promjenu brojeva.
Pritisnite SET kratko za potvrdu i prelazak na sljedeći korak.
Podešavanje Alarma
Sat ima 3 alarma: --:A1, --:A2, --:A3.
• Dok ste u podešavanju (nakon vremena), kada dođete do alarma, pritisnite UP da ga aktivirate (ON:A1) ili deaktivirate (--:A1).
• Nakon što aktivirate alarm, pritisnite SET da podesite tačno vrijeme buđenja.
4. Podešavanje Svjetline Ekrana (NOVO)
Ovaj model omogućava da smanjite blještanje ekrana noću:
Pritisnite i držite dugme UP (gore) 3 sekunde.
Na ekranu će se pojaviti oznaka L3 (najjače).
Pritiskajte dugme DOWN (dolje) da smanjite svjetlinu na L2 ili L1 (najslabije).
Sistem automatski pamti odabir nakon par sekundi.
Glasovna Kontrola (Štednja Baterija)
Pritisnite kratko dugme DOWN:
• ON:Sd -> Glasovni mod je UKLJUČEN. Ekran se gasi nakon par sekundi. Pali se na zvuk/dodir. (Obavezno koristiti ako ste na baterijama).
• --:Sd -> Glasovni mod je ISKLJUČEN. Ekran svijetli non-stop.
6. Promjena Prikaza (Display Mode) i Temperatura
• Pritisnite kratko dugme SET da birate između:
• dP-1: Vrti u krug Vrijeme -> Datum -> Temperatura.
• dP-2: Fiksno prikazuje samo Vrijeme i Temperaturu.
• Pritisnite kratko dugme UP za promjenu prikaza temperature između °C i °F.
7. Resetovanje
U slučaju greške ili blokiranja sata, pritisnite tipku RESET (mala rupica na poleđini) koristeći čačkalicu ili olovku.
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Kupac je obavezan da odmah pregleda pošiljku prilikom preuzimanja, a naročito ukoliko na ambalaži postoje vidljiva fizička oštećenja. Ukoliko nema primjedbi na sadržaj pošiljke u trenutku preuzimanja, dostava se smatra urednom, a reklamacije na oštećenja mogu se podnijeti najkasnije do 1 sat nakon preuzimanja pošiljke; nakon toga, reklamacije se neće razmatrati.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 060 3196 545 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
Kupac je obavezan da odmah pregleda pošiljku prilikom preuzimanja, a naročito ukoliko na ambalaži postoje vidljiva fizička oštećenja. Ukoliko nema primjedbi na sadržaj pošiljke u trenutku preuzimanja, dostava se smatra urednom, a reklamacije na oštećenja mogu se podnijeti najkasnije do 1 sat nakon preuzimanja pošiljke; nakon toga, reklamacije se neće razmatrati.
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.