Kod smokera se hrana može optimalno pripremiti preko žara, kao i posredno u dimnici. Neizravno roštiljanje omogućeno je posebnim dizajnom. U manjem, malo dubljem ložištu, spaljivanje drva proizvodi dim. Hrana se kuha tako nježno, zadržava sočnu konzistenciju i dobiva zadimljeni okus. Sveukupno, roštilj ima dva dijela roštilja i stalak za zagrijavanje. Veliki roštilj u komori za kuhanje izrađen je od kvalitetnog lijevanog željeza i dimenzija 58 cm x 37 cm. U vatrogasnoj kutiji je druga, hromirana rešetka veličine 35 cm x 32 cm. Da bi vaša hrana bila topla, komora za kuhanje također ima hromirani stalak za zagrijavanje.
3 vrste dimljenja – hladno, toplo, vruće
Roštilj na drveni ugljen Jamestown idealan je za hladno, toplo i vruće dimljenje.
Pri 60 ° C do 120 ° C vruće je dimljeno za manje od tri sata. Primjerice, možete pripremiti pastrvu, povrće ili kobasice na roštilju.
Vruće pušenje traje nekoliko sati i treba temperaturu od 30 ° C do 50 ° C. Ukusne namirnice se tako lako pripremaju.
Kada se puši hladno nekoliko dana na oko 15 ° C do 25 ° C. Kao rezultat toga, riba, sir ili meso su aromatizirani i konzervirani. Ova primjena je osobito prikladna za losos, meso ili dimljeni sir.
Optimalna kontrola i robusna obrada
Za optimalnu kontrolu temperature u komori za kuhanje smoker ima ugrađen termometar u poklopac. Ventilacijski zatvarači reguliraju intenzitet topline i dima za savršen rezultat pečenja i pušenja. Zahvaljujući čeliku s praškastim premazom, roštilj je karakteriziran kao posebno kvalitetan, robustan i otporan na toplinu. Prizemlje i bočni prostor za odlaganje služe kao skladišni prostor. Ovdje se mogu smjestiti razni roštiljski pribor, kao što je pribor za jelo na žaru ili začini i marinade kako bi ih uvijek imali pri ruci. Uz pomoć dva velika točka, smoker se može lako pomicati.
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 032/ 446 - 500 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.