Nežno čisti sve vrste podova i površina.
Ne utiče na tretirane i osjetljive površine.
Neophodan je za pranje podova od prirodnog kamena nakon postavljanja, posebno onih sa poliranom završnom obradom koji su osjetljivi na jake deterdžente.
prednosti
Sadrži biorazgradive sastojke
Čisti, ali ne napada.
Kod visokih razrjeđenja proizvoda (1:200) nema potrebe za ispiranjem jer ne ostavlja nikakve ostatke.
Visoko koncentriran, može se koristiti u različitim razrjeđenjima.
Idealno za održavanje svih voskiranih površina.
Može se koristiti sa mašinama za ribanje i sušenje u razrjeđenju 1:200.
Idealno za laminate.
Ugodan miris.
Proizvod usklađen sa HACCP-om
Sigurno za kućne ljubimce: pogodno za prostore s domaćim životinjama.
idealno za
PORCULAN I KERAMIČKE PLOČICE
BETON
DRVO
MRAMOR, GRANIT I PRIRODNI KAMEN
PLASTIČNI LAMINATI I LVT
LINOLEUM, GUMA I PVC
TERAKOTA I PLOČICE IZ KAMENA
Način upotrebe
Razrjeđivanje: od 1:30 do 1:200, ovisno o potrebama.
Primjena:
Za redovno čišćenje i održavanje svih površina: Razrijedite CLEANER PRO u omjeru 1:200 (25 ml u 5 litara vode). Nije potrebno ispirati. Za tvrdokorniju prljavštinu, operite koncentriranijim rastvorima. Za pranje nakon postavljanja osjetljivih površina (mramor, travertin, granit, polirani aglomerati itd.): Razrijedite CLEANER PRO u omjeru 1:30 i prebrišite pod mekom mašinom s jednim diskom ili četkom za ribanje. Uklonite sve ostatke usisivačem za tekućinu ili krpom. Isperite nakon čišćenja. Za mašine za ribanje i sušenje: Razrijedite CLEANER PRO u omjeru 1:200. Sipajte rastvor u rezervoar. Za intenzivno čišćenje i održavanje jako zaprljanih površina: razrijedite CLEANER PRO od 1:30 do 1:50, ovisno o intenzitetu prljavštine. Operite krpom ili velikom četkom. Uklonite prljavštinu i isperite.
pokrivenost
POKRIVENOST I RAZRJEĐIVANJE (1 litra):Održavanje 1:2001500 m²
Početno pranje kamena 1:3050 m²
Prikazana pokrivenost je indikativna
Molimo imajte na umuNe koristite CLEANER PRO na tekstilnim podovima.
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 060 3196 545 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
Kupac je obavezan da odmah pregleda pošiljku prilikom preuzimanja, a naročito ukoliko na ambalaži postoje vidljiva fizička oštećenja. Ukoliko nema primjedbi na sadržaj pošiljke u trenutku preuzimanja, dostava se smatra urednom, a reklamacije na oštećenja mogu se podnijeti najkasnije do 1 sat nakon preuzimanja pošiljke; nakon toga, reklamacije se neće razmatrati.
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.