Najbolji proizvod za zaštitu od mrlja na porculanskim pločicama, mramoru i granitu.
Nudi anti-grafitni tretman za vertikalne površine od prirodnog kamena.
Idealan je za zaštitu kuhinjskih i kupaonskih površina.
Otpornost na mrlje: sprječava upijanje uobičajenih vodenih i masnih mrlja.
Ne mijenja prirodnu boju površina.
Ne formira površinski film.
Tretirane površine su sigurne za kontakt s hranom
Impregnira, štiti i olakšava čišćenje.
Pruža vodootpornost, štiti i olakšava čišćenje.
Idealno za zaštitu glaziranih pločica s napuklim efektom.
Proizvod klasifikovan kao A+ u skladu sa francuskom VOC regulativom
POLIRANE PORCULANSKE PLOČICE
MRAMOR I GRANIT
KAMEN I AGLOMERATI
Način upotrebe
Nije potrebno razrjeđivanje: spremno za upotrebu.
Nanošenje:
Nanesite MP90 ravnomjerno i kontinuirano na čistu i suhu površinu četkom, navlaživši i fuge. Prije nego što se proizvod potpuno osuši (nakon otprilike 10-15 minuta), istrljajte površinu i uklonite sve ostatke krpom od mikrovlakana navlaženom proizvodom. Osušite površinu čistom krpom. Da biste ubrzali proces, moguće je tretirati površinu mašinom s jednim diskom. Na jako upijajućim materijalima nanesite dva sloja proizvoda s razmakom od 8 sati između. Po površini se može hodati nakon 12 sati, dok zaštita od vode i ulja postaje učinkovita nakon 24 sata. Za redovno održavanje: koristite razrijeđenu otopinu CLEANER PRO (1:200)
pokrivenost
POKRIVENOST (1 litra):Mramor/Granit30 m²
Porcelan30-40 m²
Venecijanski teraco30 m²
Prikazana pokrivenost je indikativna i odnosi se na pojedinačne slojeve.
Molimo imajte na umuBudući da postoji toliko mnogo različitih materijala, prije nanošenja proizvoda preporučujemo testiranje na maloj površini kako biste provjerili ima li promjena boje. Ne nanosite proizvod na otvorenom ako se očekuje kiša. Ne štiti od agresivnih kiselina.
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 060 3196 545 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
Kupac je obavezan da odmah pregleda pošiljku prilikom preuzimanja, a naročito ukoliko na ambalaži postoje vidljiva fizička oštećenja. Ukoliko nema primjedbi na sadržaj pošiljke u trenutku preuzimanja, dostava se smatra urednom, a reklamacije na oštećenja mogu se podnijeti najkasnije do 1 sat nakon preuzimanja pošiljke; nakon toga, reklamacije se neće razmatrati.
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.