Scheppach HCE2800 električni perač visokim pritiskom savršen je dodatak za kuću, dvorište ili gradilište. Snažni motor snage 2400 W stvara maksimalni pritisak od 180 bara, čime pouzdano uklanja tvrdokornu prljavštinu, alge ili mahovinu sa prilaza, površina, terasa, vozila ili vrtnog namještaja. Automatsko uključivanje i isključivanje motora dodatno smanjuje potrošnju vode i energije. Na integrisanom bubnju crijevo se može lako odložiti
Quick-Connect mehanizam omogućava jednostavnu i brzu zamjenu nastavaka
Integrisani bubanj sa kolutom za crijevo omogućava praktičan rad i jednostavno odlaganje crijeva
Praktičan držač za nastavke mlaznica direktno na uređaju
5 m crijevo visokog pritiska otporno na uvijanje omogućava posebno veliki radni radijus
Dugotrajna upotreba zahvaljujući visokokvalitetnoj, korozijski otpornoj aluminijumskoj pumpi
Ušteda energije uz automatsko uključivanje i isključivanje – motor se aktivira samo kad se pritisne okidač pištolja
Mlaz visokog pritiska može se podešavati pomoću višenamjenske mlaznice za visoki pritisak
Integrisani spremnik za deterdžent od 1150ml
Model HCE2800
Snaga 2400 W
Napon 230 V - 50 Hz
Radni pritisak 120 bar
Maksimalni pritisak 180 bar
Maksimalni protok 480 l/h
Maksimalna temperatura ulazne vode 50 °C
Dužina crijeva 5 m
Materijal izrade glave pumpe Aluminijum
Zapremina rezervoara za deterdžent 1150 ml
Dimenzije 485 x 345 x 505 mm
Težina 12 kg
Dodatne informacije
Quick-Connect sistem za brze promjene priključka
Automatsko uključivanje i isključivanje
Isporučeni pribor
Podešavajuća mlaznica
Turbo mlaznica
Čistač površina,
Četka za čišćenje,
Rotirajuća četka
Produžetak za mlaznu cijev
Iglu za čišćenje
Spremnik za deterdzent
Crijevo visokog pritiska 5 m
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 060 3196 545 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
Kupac je obavezan da odmah pregleda pošiljku prilikom preuzimanja, a naročito ukoliko na ambalaži postoje vidljiva fizička oštećenja. Ukoliko nema primjedbi na sadržaj pošiljke u trenutku preuzimanja, dostava se smatra urednom, a reklamacije na oštećenja mogu se podnijeti najkasnije do 1 sat nakon preuzimanja pošiljke; nakon toga, reklamacije se neće razmatrati.
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.