PROTIV GUŽVANJA
Ovaj ciklus sušenja koristi posebnu tehnologiju kako bi vaš veš bio mekši i manje izgužvan. Uštedite vrijeme pri peglanju!
ODLOŽEN POČETAK RADA DO 24 SATA
Želite da odložite početak pranja veša za duboko u noć? Samo odaberite vrijeme – i to čak 24 časa unaprijed.
ZAŠTITA ZA DJECU
Želite da predupredite dječije igranje sa veš mašinom, ili njeno slučajno aktiviranje? Child Lock je savršena opcija za ovakve situacije.
BRZI CIKLUS
Idealan režim rada za brzo sušenje veša od akrila ili za manje komade garderobe. Može se koristiti i za dodatno sušenje.
POSTELJINA
Ovaj ciklus je posebno prilagođen za sušenje posteljine, kao i sličnih materijala velikih dimenzija.
INTENZITET
Želite da bolje kontrolišete sušenje veša? Intenzitet programa se može podesiti, u zavisnosti od nivoa prosušenosti veša koji vam je potreban. Svaki nivo se sastoji od četiri stepena.
Želite da skratite vrijeme sušenja? Ovo je idealna opcija.
MOJ PROGRAM
Vjerovatno postoji program koji najčešće upotrebljavate – memorišite ga koristeći ovu opciju, i uvijek će vam biti pri ruci.
Zapremina bubnja 8 kg
Broj programa sušenja 16
Tip motora veš mašine Standardni motor
Dimenzije 595 x 640 x 850 mm
Težina 41 kg
Autonomija rada
Pamuk - Peglanje
Pamuk - Standardno
Pamuk - Ekstra
Brzo sušenje
Sintetika - Ekstra
Sintetika - Standardno
Sintetika - Mix
Osvježavanje
Njega za bebe
Specijalno - Košulje
Specijalno - Sport
Specijalno - Posteljina
Specijalno - Farmerke
Moj ciklus
Odloženo sušenje 0-24 h
Protiv gužvanja
Dječija bezbjednost
Vremensko podešavanje
Dodatne informacije
Tip sušilice: kondenzacijska
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 060 3196 545 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
Kupac je obavezan da odmah pregleda pošiljku prilikom preuzimanja, a naročito ukoliko na ambalaži postoje vidljiva fizička oštećenja. Ukoliko nema primjedbi na sadržaj pošiljke u trenutku preuzimanja, dostava se smatra urednom, a reklamacije na oštećenja mogu se podnijeti najkasnije do 1 sat nakon preuzimanja pošiljke; nakon toga, reklamacije se neće razmatrati.
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.