Vrsta sušilice Toplotna pumpa
Trajanje ciklusa (min) 200 min
Klasa energetske efikasnosti A+++
Potrošnja energije (godišnja) 176
Klasa efikasnosti kondenzacije B
Nivo buke (sušenje) 63 dB
Rashladni fluid (tip) R134a (Fluorisani staklenički plin, GWP = 1,430)
Sredstvo za hlađenje (Punjenje, kg) 0.43
Rashladno sredstvo (Punjenje, kg CO2e, Hermetički zatvoreno) 0.6149
AI Kontrola Da
Unutrašnje svjetlo u bubnju Da
Pametna kontrola Da
Mogućnost postavljanja vrata na obje strane Da
Zaključavanje za djecu Da
Kraj odgađanja Da
Tip bubnja Dijamant
Stepen sušenja 3 Nivoa
Selektor vremena sušenja Da
Miješani veš zvono / Uzbuna za vlagu Da
Sprječavanje gužvanja Da
OptimalDry Sistem Da
Smart Things Da
Neto dimenzije (Š×V×D) 600 x 850 x 600 mm
Neto težina 50 kg
Ukupna dubina s vratima 650 mm
Materijal bubnja Nehrđajući
WiFi ugrađen Da
A+++ Energetska efikasnost sa tehnologijom toplotne pumpe*
Uštedite novac manjom potrošnjom električne energije*. Tehnologija toplotne pumpe pruža energetski efikasan, pristupačan i nježan način da osušite odjeću. Ocijenjena je s energetskom efikasnošću A+++ jer koristi „rashladne” materije umjesto struje da zagrije vazduh i reciklira topli vazduh da izbjegne trošenje energije.
Otvara se onako kako Vi želite
Reverzibilna vrata*
Odaberite pravac u kojem želite da se reverzibilna vrata* otvaraju kako bi odgovarala Vašem izgledu kuće. Jednostavno promijenite na koju se stranu otvaraju kako bi to odgovaralo lokaciji, onome što je oko nje i kako radite poslove. To znači da Vam zidovi neće smetati! A i providna su* pa jednim pogledom možete virnuti šta je unutra.
Odjeća bez nabora
Sprječavanje gužvanja
Neka Vaša osušena garderoba bude bez nabora i to bez peglanja. Jednostavno odaberite funkciju Wrinke Prevent kada ciklus sušenja završi, i ona isprekidano okreće bubanj bez toplote do 180 minuta. Takođe sprječava oštećenje garderobe i podsjeća vas da očistite izmjenjivač toplote.
Inteligentno sušenje
OptimalDry program
Bez napora optimizirajte performanse sušenja! OptimalDry koristi 3 senzora da postigne najbolje rezultate. Prati vlažnost i prilagođava vrijeme sušenja, tako da je veš brzo spreman uz minimalnu upotrebu energije. To sprječava da odjeća dugo stoji na istom mjestu dok je vruća pa se nabori neće formirati na tkanini.
Jednostavno održavanje
2 u 1 filter
Održavajte Vašu mašinu za sušenje veša i optimizirajte performanse sušenja i sigurnost. Inovativni 2 u 1 filter ima dvostruki mrežni filter. Zato nema potrebe da imate filter izmjenjivača toplote, što olakšava njezino održavanje. Dva alarma Vas podsjećaju i kada je potrebno da očistite filter i izmjenjivač toplote.
Brzo sušenje malih količina veša
Ciklus brzog sušenja od 35 minuta
Brzo osušite bilo koju odjeću koja Vam je potrebna, poput košulje ili školske uniforme. Ciklus brzog sušenja od 35 minuta suši malu količinu garderobe od 1 kg i sprema je za nošenje za 35 minuta*. Korištenjem velikih toplota možete sigurno osušiti nekoliko predmeta, i to iziskuje mnogo manje čekanja - samo osušite odjeću koja Vam treba onda kad Vam to zatreba.
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 060 3196 545 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
Kupac je obavezan da odmah pregleda pošiljku prilikom preuzimanja, a naročito ukoliko na ambalaži postoje vidljiva fizička oštećenja. Ukoliko nema primjedbi na sadržaj pošiljke u trenutku preuzimanja, dostava se smatra urednom, a reklamacije na oštećenja mogu se podnijeti najkasnije do 1 sat nakon preuzimanja pošiljke; nakon toga, reklamacije se neće razmatrati.
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.