VIVAX samostojeća perilica posuđa DW-45942B svojim kapacitetom omogućava lako i efikasno pranje 9 standardnih setova posuđa, te je idealna za manja domaćinstva.
Mašina za pranje posuđa ima dvije korpe u kojima se mogu podešavati položaji držača posuđa. Gornja korpa perilice posuđa podesiva je u dvije visine s dodatnom površinom za čaše. Inovativna tehnologija, veliki broj različitih programa i posebne funkcije temeljno peru sve vrste posuđa.
VIVAX perilica posuđa DW-45942B ima 4 programa pranja koji uključuju: "Intenzivno pranje" - program za jako zaprljano posuđe; "Brzi program od 90 minuta" i "Ultra brzo pranje".
Za dodatnu uštedu energije, funkcija "Pola punjenja" može se koristiti za pranje manje količine posuđa.
Radi potpune sigurnosti, brine se o ugradnji "Aqua Stopa", koji automatski zatvara dovod vode iz slavine i sprječava moguće poplave usljed pucanja crijeva za dovod vode.
Vrsta mašine za pranje veša Samostojeći 45 cm
Kapacitet seta obroka 9
Broj programa 4
Programi Intenzivno, EKO, 90 min, brzo pranje
Dodatne tipke Uključivanje/isključivanje, odabir programa, polupunjenje, start/pauza
Ekran LED signalizacija
Broj korpi 2
Gornji rotirajući prskalica To
Donji rotirajući prskalica To
Oprema za košare Gornja + donja korpa sa sklopivim nosačima; korpa za pribor za jelo; sklopiva staklena polica; podešavanje visine gornje korpe
Oprema s uređajem Bunker za sol, spojna cijev, upute za upotrebu, energetska klasa
zaštita od prelijevanja vodom To
Energetska efikasnost E
Buka (dB) 49
Boja Bijela
Materijal Obojeni metali
širina (cm) 44,8
visina (cm) 84,5
Dubina (cm) 60,0
Širina paketa (cm) 49,5
Visina paketa (cm) 64,5
Dubina pakovanja (cm) 89,0
Težina uređaja (kg) 37,0
Napajanje 220-240V naizmjenične struje
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Kupac je obavezan da odmah pregleda pošiljku prilikom preuzimanja, a naročito ukoliko na ambalaži postoje vidljiva fizička oštećenja. Ukoliko nema primjedbi na sadržaj pošiljke u trenutku preuzimanja, dostava se smatra urednom, a reklamacije na oštećenja mogu se podnijeti najkasnije do 1 sat nakon preuzimanja pošiljke; nakon toga, reklamacije se neće razmatrati.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 060 3196 545 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
Kupac je obavezan da odmah pregleda pošiljku prilikom preuzimanja, a naročito ukoliko na ambalaži postoje vidljiva fizička oštećenja. Ukoliko nema primjedbi na sadržaj pošiljke u trenutku preuzimanja, dostava se smatra urednom, a reklamacije na oštećenja mogu se podnijeti najkasnije do 1 sat nakon preuzimanja pošiljke; nakon toga, reklamacije se neće razmatrati.
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.