Kapacitet pranja [kg] 9
Centrifuga [obr/min] 1400
Energetska učinkovitost A
Dubina [cm] 59
Smanjuje gužvanje, ali i vašu hrpu za glačanje
Kako s najmanje truda dobiti odjeću koja nije zgužvana? Iron Assist nježno pari tek oprano i osušeno rublje u samo 20 minuta. A i opušta nabore na već nošenim košuljama ili hlačama. Samo stavite rublje u uređaj i neka Iron Asist napravi sve ostalo. Za do 50 %* smanjuje nabore na rublju, a time i vašu hrpu za glačanje.
Čiste savjesti operite samo jedan komad rublja
Trebate oprati omiljenu majicu, ali nemate dovoljno rublja za pun bubanj? Odaberite opciju Mini Load. Ona vam omogućuje da operete samo jedan komad rublja ili vrlo malu količinu do 0,5 kg i pritom uštedite do 40 % energije. Pametan način da čiste savjesti operete samo jedan komad rublja.
Pametni uređaji život čine jednostavnijim
Budućnost je stigla i kuca na vaša vrata. Home Connect donosi pametnu tehnologiju vašim kućanskim uređajima i omogućuje vam da njima upravljate sa svog mobitela ili tableta.
Easy Start Guide
Odabir pravog programa za vaše rublje ne samo da može zbuniti nego je rezultat često i ne tako savršeno čisto rublje. Uz aplikaciju Home Connect i funkciju Easy Start Guide više ne morate pogađati koji program odabrati jer će vam se uvijek preporučiti najbolji program, a preporuka dolazi ravno na vaš mobilni uređaj. Svaki put. I za svaki ciklus. Vi samo trebate u aplikaciju Home Connect unijeti boju rublja, vrstu tkanine i stupanj zaprljanja. Tako možete jednostavno odabrati pravi program i dobiti savršene rezultate, iz ciklusa u ciklus.
Brigu o svom rublju vodite daljinski
Nitko ne voli prati rublje, posebno kad vam se žuri i morate čekati da perilica završi. Perilice rublja Bosch s aplikacijom Home Connect pružaju vam potpunu kontrolu nad pranjem rublja. Mobilnim uređajem jednostavno daljinski upravljajte i pratite rad svoje perilice. Budući da perilici možete pristupiti i kad ste izvan kuće, svojim domom možete upravljati kako želite, čak i kad niste u njemu.
U stalnom kontaktu sa svojom perilicom rublja
Čekanje da perilica opere rublje može biti čisto gubljenje vremena, a i stresno, posebno ako vam se žuri. Aplikacija Home Connect rješava vas tih briga i omogućuje vam da budete produktivniji i bolje iskoristite svoje vrijeme. Može vam poslati push obavijesti izravno s kućanskog uređaja na mobilni uređaj kako biste doznali status programa kao i druge korisne informacije. Multitasking i u kući i van kuće upravo je postao malo jednostavniji.
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 032/ 446 - 500 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.