Mašine za pranje veša energetske klase C su uređaji dizajnirani za efikasno pranje vaše odjeće uz minimalnu potrošnju energije.
Ovaj Tesla uređaj ima program za pranje vunenih proizvoda koji se mogu prati u mašini, certificiran od strane kompanije Woolmark. Dizajniran je posebno za vunenu odjeću, kako bi se spriječilo oštećenje ovih osjetljivih predmeta - ako se peru prema uputama na etiketi odjeće i uputama proizvođača mašine.
Ova Tesla mašina za pranje veša ima inverterski motor bez četkica, koji može trajati više od 10 godina, pomaže vam da uštedite energiju i smanjite buku dok mašina izvodi ciklus pranja. Odaberite povećanu energetsku efikasnost i kraće prosječno vrijeme pranja s ovim brzim, tihim i pouzdanim uređajem.
Ova mašina za pranje veša može automatski prilagoditi postavke ciklusa prema težini veša i raznim drugim faktorima, što proces čini još praktičnijim. Pametni senzori prate različite aspekte, kao što su nivo temperature, nivo vode, ravnoteža veša itd.
Kako bi se vašoj odjeći pružila profesionalna njega od 360°, novi uzorak bubnja pomaže mašini da brzo i efikasno ukloni mrlje, a također smanjuje mogućnost kidanja. Također, mašina ima svjetlosni indikator koji će vas podsjetiti kada je vrijeme za pokretanje ciklusa samočišćenja bubnja.
Određene predmete od pamuka ili lana možete prati na 90-95°C, što rezultira stručnim čišćenjem i pomaže u uklanjanju bakterija, štiteći zdravlje vaše porodice. Obavezno koristite cikluse visoke temperature samo kada perete pamuk, peškire i slične čvrste predmete.
Kapacitet pranja 7 kg
Brzina centrifuge 1200
Dubina (cm) 47
Energetska klasa C
Dimenzije (Š×D×V) (mm) 595x470x850
Prikaz LED
Broj programa 16
Odloženi početak 3-24 sata
Boja Bijela
Nivo buke (pri okretanju) 62
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 060 3196 545 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
Kupac je obavezan da odmah pregleda pošiljku prilikom preuzimanja, a naročito ukoliko na ambalaži postoje vidljiva fizička oštećenja. Ukoliko nema primjedbi na sadržaj pošiljke u trenutku preuzimanja, dostava se smatra urednom, a reklamacije na oštećenja mogu se podnijeti najkasnije do 1 sat nakon preuzimanja pošiljke; nakon toga, reklamacije se neće razmatrati.
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.