Centrifuga [obr/min]: 1400
Energetska učinkovitost: B
Dubina [cm]: 55
Snažni mjehurići
Uživajte u efikasnom čišćenju čak i na niskim temperaturama* uz Eco Bubble™ tehnologiju. Deterdžent se pretvara u mjehuriće, brzo prodire u tkaninu i otklanja nečistoće s lakoćom, a istovremeno štedi energiju i čuva boju i teksturu tkanine**.
Optimiziran deterdžent
Dobijte najbolje rezultate pranja* uz manje otpada i truda. Auto Dispense automatski dozira odgovarajuću količinu deterdženta i omekšivača za svako punjenje. Također može primiti dovoljno deterdženta za do 1 mjesec pranja**, tako da nema potrebe za punjenjem spremnika za deterdžent nakon svakog pranja.
Higijenski čisto
Neka unutrašnjost vaše mašine za pranje budu higijenski čisti. Drum Clean + uklanja prljavštinu i 99,9% bakterija koje uzrokuju neprijatan miris. Ne treba vam jak ili skup deterdžent, jer se koristi kombinacija namakanja, pulsiranja i velike brzine centrifuge. I obavještava vas kada treba čišćenje**.
Intenzivno čišćenje
Neka Vaša odjeća bude besprijekorno čista, čak i ako je zaista prljava. Bubble Soak funkcija pomaže ukloniti širog opseg tvrdokornih mrlja poput krvi, čaja, vina, šminke i trave. Odjeća se detaljno namoči u aktivnim mjehurićima tako da se prljavština i mrlje omekšaju te ih je lakše efikasno ukloniti*.
Čisti ostatke
Prestanite da trošite deterdžent i izbjegnite naporan zadatak čišćenja posude za deterdžent. StayClean ladica osigurava da se više deterdženta sapere specijalno dizajniranim sistemom za ispiranje vode. Tako ostaje manje neuglednih ostataka sapuna i ladica ostaje čistija i higijenska.
Više informacija na linku ispod:
Mašina za veš Samsung WW80T534DAE1S7
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 032/ 446 - 500 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.