Haier Refresh program osvježava vašu odjeću na vrlo učinkovit i inovativan način. Koristi tehnologiju pare za uklanjanje neugodnih mirisa, sitne prašine i alergena dok istovremeno smanjuje nabore i omekšava tkanine. Prikladno za sve vrste odjeće, čak i za osjetljivu tkaninu.
Dodatna higijena za Vašu odjeću
Haier-ov nevjerojatno koristan Smart Dual Spray automatski je sustav čišćenja mašine koji se aktivira na kraju svakog ciklusa pranja. Ne samo da ovo osigurava higijenskije pranje vaše odjeće, već i dugoročno poboljšava izdržljivost vaše mašine.
Posebno pazi na osjetljivu odjeću
Bubanj mašine Haier ima površinu dizajniranu da osigura da čak i vaše najosjetljivije tkanine ostanu u savršenom stanju, bez obzira koliko ih puta perete. Posebni tzv. jastučići paze da odjeća nježno klizi po površini dok se bubanj okreće, ne kačivši tkaninu kako ne bi došlo do oštećenja.
Kontrolirajte kada ciklus završava
Nevjerojatno praktična značajka koja vam omogućuje da odaberete kada želite da vaš ciklus pranja završi. Jednostavno odlučite kada trebate završiti ciklus i perilica će automatski izračunati vrijeme početka.
Dodatna učinkovitost s automatskim vaganjem
Unutarnja digitalna vaga važe veš i prema tome automatski prilagođava potrošnju vode i trajanje ciklusa. Garantuje izvrsne rezultate i minimalnu potrošnju energije zahvaljujući Direct Motion Motoru, koji je idealan i za manje terete. To je još jedno pametno Haierovo rješenje koje doista čini razliku.
hOn aplikacija
Nova HAIER aplikacija, koja se stalno ažurira, omogućuje daljinsko upravljanje i praćenje perilice putem Wi-Fi veze. Nudi preko 60 specijaliziranih programa pranja za svaku vrstu tkanine. Nudi korisne savjete o uklanjanju teških mrlja, statistike o učinkovitosti i potrošnji perilice te prijedloge kako ih optimizirati.
Funkcija Washing-Lens
Aplikacija hOn omogućuje vam virtualno organiziranje garderobe. Funkcija Washing-Lens dekodira simbole pranja na vašoj odjeći i stvara virtualni inventar za pružanje najboljeg tretmana pranja za svaki odjevni predmet.
Vrsta |
Samostojeća |
Energetska učinkovitost |
A |
Boja |
Bijela |
Kapacitet pranja [kg] |
9 |
Širina [cm] |
60 |
Dubina [cm] |
57 |
Visina [cm] |
85 |
Nivo buke [dBA] |
70 |
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 032/ 446 - 500 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.