Energetska učinkovitost: E
Kapacitet zamrzivača: 114l
Kapacitet hladnjaka: 272l
Više prostora unutra - ista dubina spolja
SpaceMax™ Tehnologija
Skladištite više hrane u ekstra velikom frižideru zapremine 385 litara* sa standardnim dizajnom i dubinom od 600 mm koji će se besprijekorno uklopiti u Vaše kuhinjske ormariće. Visokoefikasna izolacija SpaceMax™ tehnologije čini zidove znatno tanjim. Tako stvara više prostora za skladištenje namirnica a neće štrčati izvan Vaše radne površine.
Hladi jednako u svim uglovima
All-Around Cooling tehnologija hlađenja
Pobrinite se da pravilno rashladite hranu - gdje god ona bila. All Around Cooling sistem hladi svaki pretinac jednako od ugla do ugla. On kontinuirano provjerava temperaturu i cirkuliše hladan zrak kroz strateški postavljene otvore. Tako je svaka stavka na polici efikasno rashlađena i ostaje svježija.
Hrana ostaje nesmrznuta i ne iziskuje vrijeme i napor
No Frost tehnologija
Izbjegnite trošenje vremena i energije u odmrzavanje frižidera. No Frost tehnologija poboljšava cirkulisanje zraka kako bi se održala konstantna temperatura što onemogućava formiranje leda. I ciljna temperatura se postiže mnogo brže. Manje je zahtjeva za sistem rashlađivanja pa on traje duže.
Brzo hlađenje i zamrzavanje na zahtjev
Power Cool / Power Freeze hlađenje
Uživajte u brzim performansama hlađenja. Jednim pritiskom na dugme Power Cool sistem intenzivno ispušta hladan zrak u frižider kako bi brzo rashladio Vaše namirnice ili omiljena pića. Power Freeze tehnologija omogućava brzo ispuštanje hladnog zraka u zamrzivač. Odlična je za zamrzavanje ili učvršćivanje zaleđene hrane i pravljenje leda.
Besprijekorna harmonija dizajna i stila
Besprijekoran i otmjen dizajn
Neka Vaš dom odiše besprijekornim stilom. Njegova standardna dubina od 600 mm će se potpuno poravnati s Vašim kuhinjskim ormarićima. Ima prelijepa ravna vrata sa integrisanim Dispenzerom za vodu*, i Clean Back (Ravna poleđina bez rešetki). Minimalistička unutrašnjost ima skriveni ekran, ravnu policu za vino i posude i kutije za skladištenje hrane u sivim nijansama*.
Stavite više većih flaša u vrata
Velika posuda na vratima
Čuvajte i veće flaše zapremine do 2 litra u vratima kako bi sačuvali prostor na policama. Šira i dublja polica na vratima Vam pomaže da sigurno smjestite velike flaše, glomazne kartonske ambalaže i više pića. Zato je odlična ako želite lako da dohvatite rashlađena pića i Vaše omiljene napitke kada god poželite.
Skladištite i dohvatite više manjih stavki s lakoćom
Zaštita za spremnik za vodu
Iskoristite cijela vrata frižidera efikasno, od vrha do dna. Novi spremnik za vodu ne sadrži BPA* a njegov vrh ima zaštitu pa se stvara dodatni prostor za skladištenje. Idealan je za male ambalaže poput teglica džema, namaza poput putera ili sira, posuda s jogurtom, tako da ih je lako dohvatiti.
Zaštitna poleđina koja je laka za čišćenje i otporna
Clean Back poleđina
Očistite poleđinu Vašeg frižidera mnogo jednostavnije. Clean Back poleđina je potpuno gladak zaštitni poklopac za vitalne zavojnice i kablove. Izgleda veoma uredno, lako se briše i pruža dodatnu trajnost. Onemogućuje nakupljanje prljavštine oko komponenti i štiti ih od udaraca.
Više informacija na linku ispod:
Frižider kombinovani Samsung RB38C650ESA/EF SM6310
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 032/ 446 - 500 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.