VIVAX NO FROST samostojeći kombinirani hladnjak sa zamrzivačem CF-378DNF BG koristi "Total No Frost" tehnologiju i "No Frost Multi Air Flow" sustav kako bi namirnice održao svježima i hranjivima dulje vrijeme. Zadnja stranica metalne površine unutar hladnjaka usmjerena je boljem čuvanju namirnica i njihove svježine. Korisna zapremnina hladnjaka od 256 l i zapremnina zamrzivača od 122 l pružaju dovoljno prostora i za potrebe većih obitelji. NO FROST tehnologija nudi jednostavno održavanje, bez potrebe odleđivanja hladnjaka i zamrzivača, a suhi zrak unutar hladnjaka uvelike produljuje vijek trajanja namirnica. Police hladnjaka su izrađene od čvrstog kaljenog stakla, a hladnjak ima dvije prostrane prozirne ladice, jedna za smještaj voća i povrća, a drugu za smještaj mesa i ribe, gdje će namirnice biti potpuno sigurne od vansjkih utjecaja i prijelaza mirisa. Prozirne ladice zamrzivača olakšavaju snalaženje među zamrznutim namirnicama. Digitalna kontrola s LED oznakama, "Fast Freeze" funkcija s automatskim povratkom na standardni rad, "Holiday mode" gdje se prostor hladnjaka isključuje a zamrzivač ostaje uključen, Alarm otvorenih vrata i LED visoko učinkovito osvjetljenje smješteno na vrhi i bočnim stranicama, samo su neke od funkcija i prednosti ovog u odnosu na druge standardne hladnjake. Osim štedljive potrošnje energije, ovaj hladnjak odlikuje se i tihim radom od samo 39 dB. Eleganciji dizajna pridonose i vrata izrađena od crnog stakla.
Energetski razred (for NON EU)
A+
Boja
Inox
Neto zapremina hladnjaka [l]
256 l
Obujam zamrzivača neto [l]
122 l
Buka
39
Širina (cm)
59.5
Visina (cm)
201.8
Dubina (cm)
65.5
Total No Frost
Da
Broj polica u hladnjaku
3
Broj ladica u hladnjaku
2
Broj ladica u zamrzivaču
3
Broj polica u vratima hladnjak
3
Otvaranje vrata
Promjenjivo
Materijal vrata
Staklo
Klimatski razred
N
ST
T
Tip
Samostojeći
Energetski razred (novo)
E
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 032/ 446 - 500 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.