Candy predstavlja Fresco, novi hladnjak s ledenicom dolje, dostupan u različitim dimenzijama - prepoznatljiv talijanski dizajn savršeno će se uklopiti u ambijent svake kuhinje.
Mogućnost prilagodbe funkcija prema vašim potrebama zahvaljujući fleksibilnom sustavu hlađenja. Uz hOn aplikaciju, ostvarite pun potencijal funkcionalnosti hladnjaka - kod modela opremljenih WIFI tehnologijom povezivanja, kao i modela koji nude mnoštvo dodatnih sadržaja putem aplikacije.
Recite zbogom neugodnim bakterijama i spriječite formiranje leda i inja
Ručno odmrzavanje hladnjaka stvar je prošlosti! Nova Total No Frost tehnologija sprječava nastanak leda i inja u ledenici te smanjuje nastanak plijesni i bakterija do čak 94%*. * Testiranje izvršeno u nezavisnom vanjskom tehničkom laboratoriju uz usporedbu Haier Group Total No Frost hladnjaka s Haier Group statičkim hladnjacima.
Podesive police u hladnjaku i na vratima
Maksimalna fleksibilnost prilagodbe unutrašnjosti hladnjaka uz podesive police - do 100 različitih kombinacija rasporeda.
Smanjena potrošnja do 20%
Prema novoj energetskoj klasifikaciji, ovaj hladnjak nosi oznaku F klase energetske učinkovitosti. U usporedbi s uređajima G klase, jamči smanjenje potrošnje do 20% - ušteda energije, novca i zaštita okoliša
Brza rashlada hrane i pića
Trebate brzo ohladiti hranu ili piće u hladnjaku? Candy ima rješenje - aktivirajte Super Cooling ili Super Freezing funkciju za brzo postizanje optimalne temperature.
Kategorija proizvoda Hladnjak - ledenica dolje
Vrsta uređaja 2 vrata
Tehnologija hlađenja No Frost
Zaslon Da
Povezivanje Dodatni sadržaj
IoT Apph On
Odmrzavanje ledenice Automatsko - No frost
Odmrzavanje hladnjaka Automatsko
Rasvjeta Led
Struja (A) 1
Frekvencija (Hz) 50
Napon (V) 220-240
Šarka na vratima Desno
Promjena smjera otvaranja vrata Da
Ukupan broj polica na vratima 4
Broj ladica za voće i povrće 1
Broj ladica u ledenici 3
Broj podesivih polica u odjeljku hladnjaka 3+1
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 060 3196 545 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
Kupac je obavezan da odmah pregleda pošiljku prilikom preuzimanja, a naročito ukoliko na ambalaži postoje vidljiva fizička oštećenja. Ukoliko nema primjedbi na sadržaj pošiljke u trenutku preuzimanja, dostava se smatra urednom, a reklamacije na oštećenja mogu se podnijeti najkasnije do 1 sat nakon preuzimanja pošiljke; nakon toga, reklamacije se neće razmatrati.
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.