Nastavak makaza za živu ogradu može se zaključati pod 11 različitih uglova, makaza ima 4 različita položaja. To omogućava optimalno prilagođavanje odgovarajućoj primjeni. Naramenica pruža dodatnu potporu i omogućava vam da radite duži vremenski period. Kao dio Scheppach IXES 20-voltne serije, sve baterije i punjači iz serije sistema mogu se kombinovati sa multifunkcionalnim uređajem.
Snažan bežični multifunkcionalni uređaj sa funkcijom 2-u-1 za podrezivanje živih ograda ili viših grana
Dodatak za trimer za živu ogradu može se ugraditi u 11 Može se zaključati pod različitim uglovima (90° – 240°)
Aku lančana pila za stubove može se zaključati u 4 različita položaja (135° – 180°)
Aluminijumska teleskopska šipka koja se beskonačno zaključava omogućava lako i brzo podešavanje na teško dostupnim mjestima
Makaze za živu ogradu – dužina sečenja 410 mm – ukupan domet 2,6 m
Lančane pile za stubove – brzina sečenja 4,5 m/s – dužina sečenja 180 mm – ukupan domet 2.35 m
Naramenica za dodatnu podršku i rad bez zamora
Neklizajuća meka ručka sa sigurnosnim prekidačem
Metalni zupčanik za dugi vijek trajanja
Zatezanje lanca i zamjena lanca bez alata uz automatsko podmazivanje lanca
Dugotrajni noževi od laserski rezani i dijamantski rezani čelik
Dodatne informacije
Makaze za živu ogradu - dužina sječenja 410 mm - ukupan domet 2.6 m
Lančane pile - brzina sječenja 4.5 m/s - dužina sečenja 180 mm - ukupan domet 2.35 m
Isporučeni pribor
Naramenica
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 032/ 446 - 500 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.