Lahko uklanja:
- naljepnice sa prozora
- naljepnice sa autobranika
- samoljepljive etikete
- ljepljive trake
ABRO odstranjivač naljepnica lahko uklanja prozorske i autobranik naljepnice, samoljepljive etikete i tragove samoljepljive trake sa tretirane površine.
Pročitati i pratiti upute i upozorenja prije upotrebe proizvoda. Radi opreza uvijek testirati ABRO odstranjivač naljepnica na plastičnim ili obojenim površinama.
UPUTSTVO
- Držati sprej uspravno i strelicu na dugmetu dalje od sebe.
- Nanesite manju količinu ABRO odstranjivača naljepnica na gornji rub i na uglove naljepnice. Odmah ukloniti višak spreja sa krpom ili papirnim ubrusom.
- Ostaviti sprej da curi iza naljepnice, kako bi počeo proces rastapanja ljepila. Sačekati 3 do 5 minuta dok ljepilo ne popusti.
- Podignite ugao naljepnice plastičnim strugačem ili čačkalicom i nastavite dodavati manje količine spreja iza naljepnice dok istu nježno odvajate od površine.
- Nakon skidanja naljepnice, ukloniti preostalo ljepilo ABRO odstranjivačem naljepnica i očistiti površinu krpom ili papirnim ubrusom.
NAPOMENA: Proizvod je za vanjsku upotrebu. Možete primjetiti intenzivniju boju i sjaj na površini ispod naljepnice, jer je naljepnica štitila istu od izbljeđivanja boje i od vanjskih uticaja. Uvijek koristiti u prozračnom prostoru. Ako se koristi u zatvorenom prostoru, potrebno je otvoriti vrata i prozore radi što bolje ventilacije.
UPOZORENJE! VEOMA ZAPALJIVO! Konzervu ne bušiti i paliti. Ne izlagati proizvod temperaturi iznad 49˚C. Izlaganje vrućini ili veliko izlaganje sunčevoj toploti može dovesti do eksplozije.
PRVA POMOĆ: U SLUČAJU KONTAKTA SA OČIMA: Odmah isperite oči sa vodom, odstraniti moguća sočiva, nastaviti ispiranje najmanje 15 minuta a nakon toga potražiti ljekarsku pomoć. U SLUČAJU KONTAKTA SA KOŽOM: Oprati kožu sa vodom i sapunom. Ako se iritacija nastavi potražiti ljekarsku pomoć.
DRŽATI VAN DOHVATA DJECE.
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 032/ 446 - 500 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.