Kapacitet pranja od 9 kg
1200 obrtaja / min
24-satna odgoda završetka pranja
18-minutno brzo pranje
Inverter motor
BLDC inverterski motor
Tehnologija digitalnog invertera bez četkica omogućuje motoru vaše perilice rublja da se okreće optimalnom brzinom za rublje. To rezultira nižim razinama vibracija što znači tišu, dugotrajniju i pouzdaniju perilicu rublja koja troši manje energije od konvencionalnih perilica rublja.
Pranje u pari
Zahvaljujući parnom programu, eliminira većinu uobičajenih bakterija kako bi zajamčila najbolju higijensku zaštitu.
Odgoda od 24 sata
Naš integrirani mjerač vremena za odgodu omogućuje vam da postavite i zaboravite svoj ciklus pranja, tako da automatski završava u vrijeme koje vama odgovara. Sada možete osigurati da vam rublje odgovara cijelom životu.
Bubanj u obliku saćeta
Jedinstveni šesterokutni saćasti dizajn u kombinaciji s jačim podizačem raspršivača u obliku slova S pružaju najnježniji tretman za savršeno čisto rublje s najmanje nabora. Čini da čak i vaše najosjetljivije tkanine izgledaju kao nove.
Očistite svoju odjeću za samo 15 minuta
Pomažući vam uštedjeti vrijeme u vašem užurbanom životu, ovaj praktični program znači da možete završiti ciklus pranja za samo 15 minuta.
Kapacitet: 9 kg
Broj obrtaja: 1200 rpm
Motor: Inverter
Energetska klasa: A
Broj programa: 16
Volumen bubnja: 49 l
Nivo buke: 76 dB
Steam Wash: pranje u pari
Add Garment: Funkcija za naknadno dodavanje veša u bubanj
Auto Weight: Funkcija automatskog vaganja veša
Oblik bubnja: Honeycomb (saćasti oblik)
Quick Wash 18': Program brzog pranja
Funkcija odgode početka rada do 24 sata
Drum Clean: Program čišćenja bubnja
Visina: 85 cm
Širina: 59,5 cm
Dubina: 56 cm
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 060 3196 545 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
Kupac je obavezan da odmah pregleda pošiljku prilikom preuzimanja, a naročito ukoliko na ambalaži postoje vidljiva fizička oštećenja. Ukoliko nema primjedbi na sadržaj pošiljke u trenutku preuzimanja, dostava se smatra urednom, a reklamacije na oštećenja mogu se podnijeti najkasnije do 1 sat nakon preuzimanja pošiljke; nakon toga, reklamacije se neće razmatrati.
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.