Digitalni Drveni LED Sat sa Bežičnim Punjenjem (Qi)
Sa svojim prefinjenim drvenim dizajnom, ne samo da pokazuje vrijeme, već služi i kao bežični punjač za vaš telefon, mjerač temperature i vlažnosti vazduha.
Ključne Karakteristike:
• Bežično Punjenje: Jednostavno spustite svoj telefon na vrh sata i punjenje počinje automatski (podržava sve telefone sa Qi standardom).
• Glasovna Kontrola (Sound Control): Uštedite energiju! U "Voice Mode" režimu, ekran se gasi kada je tišina. Dovoljno je da tapšete rukama ili napravite zvuk jači od 60dB da se ekran ponovo upali.
• Višestruki Alarmi: Mogućnost podešavanja do 3 različita alarma, savršeno za parove ili one koji se teško bude.
• Pametni Prikaz: LED ekran prikazuje vrijeme, datum, temperaturu i vlažnost vazduha.
• Dva Režima Napajanja: Radi putem USB kabla (preporučeno) ili na 4x AAA baterije (za backup).
Tehničke Specifikacije:
• Materijal: Drvo (MDF) + PVC
• Ulazna snaga: DC 5V/2000mA
• Izlazna snaga punjenja: 5V 1A (Efikasnost punjenja: 75%)
• Format vremena: 12h / 24h
• Kalendar: 2000 - 2099 godina
• Sadržaj paketa: 1x Drveni sat, 1x USB kabl, 1x Uputstvo.
Uputstvo za Upotrebu
1.
Napajanje i Pokretanje
• Kabl: Preporučuje se korištenje priloženog USB kabla spojenog na adapter od 5V/2A (adapter za mobilni telefon).
• Baterije: Možete koristiti 4x AAA baterije kao rezervu (npr. u slučaju nestanka struje). Napomena: Kada koristite baterije, preporučuje se uključivanje glasovnog režima kako bi baterije duže trajale.
2. Podešavanje Vremena i Datuma
Pritisnite i držite dugme SET 3 sekunde dok ekran ne zatreperi.
Redoslijed podešavanja je: Godina -> Mjesec -> Dan -> 12/24H format -> Sat -> Minuta -> Alarmi (A1, A2, A3) -> Radni dani alarma.
Koristite dugmad UP (gore) i DOWN (dolje) da promijenite brojeve.
Pritisnite SET kratko za potvrdu i prelazak na sljedeću stavku.
Podešavanje Alarma
Sat podržava 3 alarma: --:A1, --:A2, --:A3.
• Kada ste u modu podešavanja alarma (nakon podešavanja vremena), koristite dugme UP da uključite alarm (prikazat će se ON:A1) ili isključite (prikazat će se --:A1).
• Kada je alarm uključen, pritisnite SET da podesite vrijeme buđenja.
Podešavanje alarma za radne dane:
• ON:E -> Alarm zvoni samo radnim danima (Ponedjeljak - Petak, ne zvoni vikendom).
• --:E -> Alarm zvoni svaki dan (Ponedjeljak - Nedjelja).
4. Glasovna Kontrola (Štednja Energije)
Pritisnite dugme DOWN u normalnom režimu rada da promijenite postavku:
• ON:Sd -> Glasovna kontrola je UKLJUČENA. Ekran će se ugasiti nakon par sekundi. Aktivira se na zvuk (pljesak, kucanje) jači od 60dB.
• --:Sd -> Glasovna kontrola je ISKLJUČENA. Ekran svijetli konstantno.
5. Režim Prikaza (Display Mode)
Pritisnite dugme UP da promijenite temperaturu (°C / °F).
Pritisnite dugme SET (kratko) da odaberete način prikaza:
• dP-1: Ekran naizmjenično prikazuje Vrijeme/Datum/Temperaturu.
• dP-2: Ekran fiksno prikazuje samo Vrijeme/Temperaturu/Vlažnost.
6. Bežično Punjenje
• Priključite sat na napajanje putem USB kabla (bežično punjenje troši više energije i ne preporučuje se samo na baterije).
• Postavite telefon na sredinu gornje površine sata (označeno ikonicom kruga/munje).
• Ako crvena lampica treperi ili se ekran gasi, provjerite da li koristite dovoljno jak adapter (min. 2A).
Važne Napomene
• Proizvod je napravljen od drveta, držite ga na suhom i provjetrenom mjestu. Izbjegavajte vlagu i visoke temperature.
• Ako ekran počne da treperi ili se slabo vidi, to je znak da su baterije prazne.
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Kupac je obavezan da odmah pregleda pošiljku prilikom preuzimanja, a naročito ukoliko na ambalaži postoje vidljiva fizička oštećenja. Ukoliko nema primjedbi na sadržaj pošiljke u trenutku preuzimanja, dostava se smatra urednom, a reklamacije na oštećenja mogu se podnijeti najkasnije do 1 sat nakon preuzimanja pošiljke; nakon toga, reklamacije se neće razmatrati.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 060 3196 545 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
Kupac je obavezan da odmah pregleda pošiljku prilikom preuzimanja, a naročito ukoliko na ambalaži postoje vidljiva fizička oštećenja. Ukoliko nema primjedbi na sadržaj pošiljke u trenutku preuzimanja, dostava se smatra urednom, a reklamacije na oštećenja mogu se podnijeti najkasnije do 1 sat nakon preuzimanja pošiljke; nakon toga, reklamacije se neće razmatrati.
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.