ROIDMI X30 Pro savršen je dodatak za kućanstva s kućnim ljubimcima! Jednostavan je za korištenje, praktičan i elegantan. Namijenjen je usisavanju i mokrom brisanju podova kako bi vam pružio izvanrednu čistoću i jednostavnost svakodnevnog čišćenja. Također, Roidmi X30 Pro uključuje posebni nastavak za njegu kućnih ljubimaca (i fleksibilno crijevo) koji će usisati dlake pasa i mačaka te ukloniti alergene i perut koja se nakuplja na njihovom krznu.
Ima snažni motor od 435W koji postiže 120.000 okretaja u minuti stvarajući usis od 150AW i snagu od 26500Pa stoga vrlo dobro čisti uz vrlo malo napora. HEPA filtar presreće grinje i čestice prašine, dok ih naknadni filtar u potpunosti uklanja. Također, X30 Pro je opremljen posudom za prašinu od 550ml i spremnikom za vodu od 160ml.
Dolazi uz poboljšanu litijsku bateriju jakih performansi od 2500mAh sa sustavom BMS-X 2.0 te jednim punjenjem pruža čišćenje površine od čak 450m2. Roidmi X30 Pro ima sveukupnu autonomiju do 70 minuta rada u normalnom načinu rada, 35 minuta u srednjem načinu rada i 10 minuta u turbo načinu rada. Potrebno vrijeme da se usisavač napuni je 150 minuta.
Uključuje vodootpornu četku u obliku slova V, posebno dizajnirane strukture koja sprječava zapetljavanje kose i dlaka. Uz to, zahvaljujući antibakterijskom premazu, onemogućuje razvoj bakterija. Na glavi četke se nalazi i LED svjetiljka koja se automatski uključi kada je otežana vidljivost unutar mračnog prostora.
Ukoliko se povežete s aplikacijom putem Bluetootha također možete pratiti razinu baterije, status filtra, vrijeme čišćenja i još mnogo toga. Roidmi je u svoj novi model ugradio OLED zaslon koji u stvarnom vremenu pruža informacije o proizvodu – poput snage usisa, statusa filtra, preostale baterije i sl.
Roidmi je dio proizvodnje Xiaomi ekosustava.
Ako biste pranje podova željeli podići na još veću razinu, NEX 2 Plus dolazi s posebnom glavom za ribanje podova.
Važno: preporučujemo da se usisavač ne koristi za usisavanje deterdženta, ulja, staklenih troski, vode, mokre prašine i posebice sitnih čestica pepela, zidnih prahova i sl. Kvarovi uzrokovani prethodno navedenim stavkama nisu pokriveni jamstvom te u slučaju znakova/tragova istih, jamstvo neće biti važeće.
*Autonomija koju navodi proizvođač odnosi se za osnovno korištenje u ECO modu. Korištenje usisavača u drugim modovima te korištenje dodatne opreme stvara veću potrošnju i rezultirati će kraćom autonomijom. Na autonomiju mogu utjecati i vanjski čimbenici poput prljavštine i začepljenosti filtera, starosti baterije i sl.
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 032/ 446 - 500 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.