Specifikacije
12 setova
Energetska klasa E
Elektronska kontrola
LED displej
6 programa pranja
Brzi program 30'
Higijenski program 70°C
Intenzivni program za automobile
Programabilni početak (1-19 sati)
Pola punjenja
Gornja korpa podesiva po visini (napunjena)
Zaštita od poplava – Aquastop
Potrošnja vode: 12L/ciklus pranja
Dimenzije (ŠxDxV): 59,8 x 59,8 x 82-85 cm
Boja: Bordo
Kapacitet 12 kompleta
Veliki kapacitet mašine prikladan je za potrebe svake porodice. Možete prati 12 kompleta u isto vrijeme, kako biste uvijek imali savršeno čisto posuđe pri ruci.
LED zaslon i elektronska kontrola
Jednostavnim pritiskom na gumb možete postaviti svoj omiljeni program i dodatne funkcije.
Elektronsko upravljanje
Ova vam funkcija nudi fleksibilnost, omogućujući vam da postavite početak rada uređaja u rasponu od 1 do 19 sati.
Opcija pola punjenja
Možete sa sigurnošću odlučiti pokrenuti mašinu posuđa čak i kada nije puna. Pranjem manjih količina posuđa možete uštedjeti vrijeme i energiju, a da ne morate čekati da se perilica napuni.
Gornja košara podesiva po visini
Jednostavan mehanizam podešavanja gornje košare omogućuje prilagodbu unutrašnjeg prostora za najrazličitije veličine posuđa, zavisno o vašim potrebama. Gornja košara se može podešavati i kada je napunjena.
Potpora za pribor za jelo
Držač pribora za jelo omogućuje učinkovito umetanje pribora za jelo i osigurava njegovo savršeno pranje. Ako trebate više prostora u donjoj košari, držač pribora za jelo lako se uklanja.
Zaštita od poplava – Aquastop
Uz pomoć ovog sigurnosnog uređaja možete sigurno ostaviti mašinu da radi tijekom noći ili kada niste kod kuće. Aquastop će prekinuti dovod vode ako primijeti problem.
Indikator soli
Ovaj indikator vas upozorava kada trebate dodati sol u poseban odjeljak.
Indikator otopine za ispiranje
Indikator će zasvijetliti kako bi vas upozorio da morate dodati sredstvo za ispiranje u poseban odjeljak.
Zvučni signal na kraju programa
Zvučni signal vas upozorava kada je program pranja završen.
6 programa pranja
Dizajn
Vintage dizajn i posebna boja pretvaraju proizvod u središnju tačku vaše kuhinje.
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 060 3196 545 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
Kupac je obavezan da odmah pregleda pošiljku prilikom preuzimanja, a naročito ukoliko na ambalaži postoje vidljiva fizička oštećenja. Ukoliko nema primjedbi na sadržaj pošiljke u trenutku preuzimanja, dostava se smatra urednom, a reklamacije na oštećenja mogu se podnijeti najkasnije do 1 sat nakon preuzimanja pošiljke; nakon toga, reklamacije se neće razmatrati.
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.