Sastavljen je od organskih i mineralnih tvari za sjetvu presadnica kao kompozicija bijelih (Sphagnum) i crnih treseta. te ima visoku konzistenciju, stabilnost i dobra fizikalno-kemijska svojstva. Dodatkom određene količine vapna optimizira se pH-vrijednost supstrata, a dodatkom gline – adsorptivna svojstva. U supstrat je dodan i agens za vlaženje (FIba Zorb ili Hidrogel) koji još više poboljšava njegova fizikalna svojstva.
Obogaćen hranjivima u količinama koje omogućavaju razvoj mladnih sadnica u fazama sjetve i pikiranja. Količina soli je veća nego u SS supstratu, ali ne prevelika da bi supstrat bio nepovoljan za vrlo mlede sadnice osjetljive na soli. Hranjiva su prilagođenim mladim sadnicama a ima ih dovoljno za razvoj biljke bez obzira da li se supstrat koristio za sjetvu ili pikiranje.
Steriliziran je vodenom parom. Namijenjen je primarno za uzgoj i proizvodnju rasada paprike, rajčice, krastavca, patlidžana i ostalog povrća.
Ovaj supstrat osigurava idealno stanište i za najsitnije sjemenke, kao i za pikiranje biljaka u kontejnere ili različitie kazete.
-Supstrat pokazuje visoku strukturnu stabilnost. Struktura omogućuje sjetvu i najmanjih sjemena kao i pikiranje u posude.
- Steriliziran vodenom parom na 95 C min. 30 minuta.
-Sadrži sve potrebite makro i mikro-elemente
-Magnezij i željezo su u kelatnom obliku
-Optimalne je pH vrijednosti za proizvodnju rasada – presadnica paprike, rajčice, krastavca, patlidžana i ostalog povrća od sjetve do sadnje na stalno mjesto.
-Dobro zadržava vodu (dodatak Fiba Zorba ili Hidrogela)
- Pakiranje pogodno za profesionalni i amaterski uzgoj (20 litara)
Sadržaj hranjiva:
Dušik (N) 100-200 mg/L
Fosfor (kao P2O5) 100-200 mg/L
Kalij (kao K20) 200-300 mg/L
Magnezij (kao MgO) 50-80 mg/L
Pored osnovnih makroelemenata, supstrat sadrži sve potrebne mikroelemente koji se dodaju u obliku RADIGEN preparata, uglavnom u kelatnom obliku.
— Aktivna reakcija (pH u vodi, 1:2.5): 5.5 – 6.5
— Ukupno otopljene soli (1:2): 0,9- 1,1 g/L
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 032/ 446 - 500 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.