MYEDELPUTZ je mineralni malter napravljen od hidraulickih veziva, mermernih punioca i aditiva. Razlikujemo myEDELPUTZ FULL i myEDELPUTZ RAIB.
MYEDELPUTZ FULL radi se u tri verzije, granulacije 1,0 mm, 1,5 mm i 2,0 mm, dok se myEDELPUTZ RAIB radi se u dvije verzije: granulacije 1.5mm i granulacije 2.0 mm.
NAMJENA
MYEDELPUTZ je namijenjen za dekoraciju i zaštitu spoljašnjih i unutrašnjih zidova od maltera i betona.
POTROŠNJA
MYEDELPUTZ RAIB 2.2 mm: 2,7-3,0 kg/m2
KARAKTERISTIKE
- jednostavna primjena
- dobra adhezija na podlogu
- postojan u svim klimatskim uslovima
- vodootporan
SVOJSTVA
Jednostavna primjena, dobra adhezija na podlogu, postojan u svim klimatskim uslovima, vodootporan.
USLOVI RADA
Optimalna radna temperatura je od +10°C do +25°C. Radove ne izvoditi pod direktnim uticajem sunca, po kiši i magli.
PRIPREMA PODLOGE
Prije nanošenja myEDELPUTZ-a sa starih podloga odstraniti sve premaze. Neravnine i udubljenja izravnati materijalom za gletovanje spoljašnjih zidova. Impregnaciju površina izvršiti premazivanjem MYGRUND-om.
NAČIN PRIMJENE
myEDELPUTZ se priprema dodavanjem 200-250 ml vode na
1 kg materijala. Pripremljenu smjesu miješati mikserom 3-5 min. Pripremljeni materijal ostaviti da odstoji 10 minuta. Materijal se nanosi na podlogu gletaricom u debljini koja zavisi od veličine zrna u njemu. Poslije nanošenja vrši se zaribavanje gumenom gletaricom. Materijal je potrebno nanijeti na jednu stranu bez prekida, što znači da spojevi moraju da budu mokro na mokro. Poslije rada sa EDELPUTZ-om alat oprati vodom.
SKLADIŠTENJE
Skladištiti u zatvorenom suhom prostoru, iznad tla, na temperaturi iznad 0°C, čime se obezbeđuje upotrebljivost materijala od 12 mjeseci.
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 032/ 446 - 500 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.