MYAKRIL je dekorativni akrilni malter napravljen na bazi akrilne emulzije sa mermernim agregatom. Radi se u četiri verzije: akrilni malter 1,5mm, full i raib i akrilni malter 2,0mm, full i raib.
NAMJENA
MYAKRIL je namijenjen za dekorativnu zaštitu
spoljašnjih zidova od cementnog i produžnog maltera, perlita, betona, kamena, siporeksa i slično.
POTROŠNJA:
MYAKRIL FULL 1.5 mm: 2,7 – 3,0 kg/m2
KARAKTERISTIKE
- dobra pokrivna moć i prionjivost
- velika mehanička čvrstoća
- postojan na atmosferilije
- otporan na vodu
- otporan na visoke i niske temperature
- otporan na industrijske gasove
- ne sadrži sastojke štetne po zdravlje
USLOVI RADA
Optimalna radna temperatura je od +10°C do +25°C. Radove ne izvoditi pod direktnim uticajem Sunca, po kiši, magli i vjetru.
PRIPREMA PODLOGE
Novi cementni ili produžni malteri, moraju se sušit najmanje 28 dana, a malter na termoizolacijama 5-7 dana prije nanošenja MYAKRIL (pri normalnim uslovima: t=+20°C; rel.vl.=65%). Sa
starih površina oštrom četkom odstraniti sve stare premaze, trošne dijelove i oprati zidove. Nakon toga treba izvršiti
impregnaciju zidnih površina myGRUND u jednom ili dva premaza u zavisnosti od vrste zida.
NAČIN PRIMJENE
MYAKRIL je fasadni malter pripremljen za upotrebu. Može se tonirati tečnim pigmentima ili pigment pastama. Preporučujemo da se toniranje vrši fabrički. Prije upotrebe akrilni malter dobro promiješati. MYAKRIL se nanosi na prethodno pripremljenu
podlogu glet-hoblom, željena struktura se izvlači dekorativnim valjcima ili glet-hoblama u zavisnosti od primjenjenog tipa maltera.
SKLADIŠTENJE
Zatvorena i neoštećena ambalaža obezbjeđuje upotrebljivost materijala od 12 mjeseci. Skladištiti na temperaturi od +5°C do +30°C. Može se isporučiti i u drugim bojama po želji kupca, a na osnovu ton karte proizvođača.
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 032/ 446 - 500 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.