MYWHITELASTIX je namjensko ljepilo za lijepljenje fasadnih izolacionih ploča od stiropora i za izradu armirajućeg sloja pomoću mrežice od staklenih vlakana. Za lijepljenje toplinskih izolacijskih ploča stiropora (ekstrudirani polistiren) na čvrste fasadne podloge, ulaganje stakleno-tekstilne mrežice i izravnavanja cijele površine kod izolacionog sistema.
POTROŠNJA: cca 4-5 kg/m2 za lijepljenje u zavisnosti od podloge i cca 4kg za izravnavanje.
KARAKTERISTIKE
- visokokvalitetno
- brza i jednostavna priprema
RADNA TEMPERATURA
Od +8 0C do +25 0C.
VAŽNO
Ravnanje ploča se ne smije obavljati dodatnim gletovanjam i izravnavanjem. lzmeđu spojeva ploča na smije nikako doći ljepilo, jer na taj način nastaju toplotni mostovi. Fuge do 2mm ispunjavati silikonom i PU pjenom, a preko 2mm trakama od stiropora. U svježi lijepak položiti tekstilno-staklenu mrežicu kao ravne trake sa min 10cm preklapanja. Potom ravno zagladiti uz dodavanje novog materijala. Mrežica ne smije biti vidljiva, a ukupna debljina ljepila mora biti min. 3-4mm. Ovaj proizvod je primjenljiv i kao masa za izravnjavanje toplotnih fasada do 4mm debljine. Za veće neravnine treba raditi dva premaza.
ZAVRŠNA OBRADA
Armirajući sloj treba zaštititi od prebrzog isušivanja i smrzavanja. Nakon sušenja od najmanje 7 dana moguće je pristupiti završnoj obradi.
UPUSTVO ZA UPOTREBU
Ljepilo promiješati u posudi sa čistom vodom. Promiješati 1 kg ljepila sa 3,5 dl vode do potpune homogenizacije. Ostaviti da odleži cca 15 minuta pa ljepilo ponovo promiješati da se dobije odgovarajuća gustina. U smjesu ne dodavati nikakve dodatke.
OTVORENO VRIJEME RADA
Min. 20 minuta. Preporučeno vrijeme potrošnje: u roku od 1,5-2 sata. Mogućnost postavljanja letvica i umetanja mrežice nakon cca 24 sata. Vrijeme sušenja kod mase za izravnavanje (prije primjene završnih slojeva) min. 7 dana.
PRIPREMA PODLOGE
Podloga mora biti čvrsta, suha, čista, nosiva, nesmrznuta, bez iscvjetavanja, bez ostataka starog ulja ili boje. Neravnine na zidovima koje prelaze 5mm treba prethodno izravnati
krečno-cementnim malterom.
LIJEPLJENJE
Lijepiti mjestimično po sredini i uzduž ivica pod uglom od 45 stepeni sa spoljne strane te lagano pritiskati ploču na zidnu podlogu. Ljepilo se može nanositi mašinski i to na ploču (trakasto po ivicama i 2-3 pruge po sredini).
IZRAVNAVANJE
Ljepilo nanositi na prebrušene i otprašene toplotne ploče (stiropor) sa nazubljenom čeličnom gletericom u debljini cca. 2-3mm.
SKLADIŠTENJE
Do 12 mjeseci u uslovima koji su propisani za skladištenje cementa.
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 032/ 446 - 500 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.