OPIS I PODRUČJE PRIMJENE
MYKULIR je akrilni dekorativni fasadni malter od akrilata i kamena u boji.
NAMJENA
MYKULIR je namijenjen za dekorativnu zaštitu
spoljašnjih i unutrašnjih zidova.
SVOJSTVA
Dobra prionjivost na podlogu, velika mehanička
čvrstoća, vodootporan, postojan na atmosferilije, ne sadrži sastojke štetne po ljudsko zdravlje.
POTROŠNJA: 4–4.5 kg/m2
KARAKTERISTIKE
- dobra prionjivost na podlogu
- velika mehanička čvrstoća
- vodootporan
- postojan na atmosferilije
- ne sadrži sastojke štetne po ljudsko zdravlje
USLOVI RADA
Optimalna radna temperatura: od +10°C do +25°C
PRIPREMA PODLOGE
Podloga mora biti ravna, blago hrapava, čvrsta, čista, suha,
otprašena, bez masnih mrlja i drugih nečistoća. Novi cementni ili produžni malteri moraju se sušiti najmanje 28 dana, a
termoizolacioni malter 5-7 dana (pri normalnim vremenskim uslovima: T=+20OC i rel.vl.=65%.) prije nanošenja MYKULIR. Sa starih površina oštrom četkom odstraniti sve stare premaze i druge dekorativne nanose, a po potrebi zidove oprati. Prije nanošenja MYKULIR površinu premazati podlogom MYKERA u jednom ili dva premaza u zavisnosti od upojnosti zida.
NAČIN PRIMJENE
MYKULIR prije upotrebe dobro promješati ručnim električnim mikserom male brzine. Nanosi se ručno metalnom glethoblom u debljini nešto većoj od veličine zrna u fasadnom malteru. Nekoliko minuta nakon nanošenja (cca 10 min., ali može i manje ili više u zavisnosti od atmosferskih uslova i upojnosti podloge) MYKULIR se ponovo pređe i zagladi, da mu se da finalni izgled. Radove izvoditi bez prekida, od jedne do druge krajnje ivice zida. U slučaju više etaža raditi istovremeno na svim etažama počevši od gornje ka donjoj sa dovoljnim brojem radnika.
SKLADIŠTENJE
Originalno zatvoren i na preporučen način skladišten (suha prostorija, temperatura od +5°C do +35°C) proizvod je upotrebljiv 12 mjeseci.
Gotovinsko plaćanje
Trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine tako da Vi možete ostati u svojim toplim domovima, a za sve ostalo će se pobrinuti naše osoblje.
Pored gotovinskog načina plaćanja u našoj trgovini obezbijedili smo Vam i opciju plaćanja pouzećem, to jest, gotovinsko plaćanje kuriru na Vašoj adresi prilikom prijema naručenog proizvoda. U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe robe (telefonski, mail-om ili putem naše internet stranice), roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti plaćanja, tako da, ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke i na ovaj način smo Vas osigurali od mogućnosti bilo kakve greške ili prevare. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini.
Kartično plaćanje
Poštovani korisnici, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove i maksimalno olakšamo proces kupovine. Maksimalno smo posvećeni tome da finansiranje Vaše kupovine bude što jednostavnije i prilagođeno željama, potrebama i sklonostima svih naših kupaca.
Putem servisa za plaćanje Monri, omogućili smo vam kartično plaćanje putem sljedećih kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa.
Reklamacija i povrat robe je moguća ako:
- Ukoliko je prilikom prijema pošiljke, pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke;
- Prije prvog puštanja u rad, kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo;
- Ako je uređaj neispravan prilikom prvog puštanja u rad, obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu;
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onome koji ste naručili, obavijestiti prodavca;
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta, obavijestiti prodavca;
Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbijediti servis uređaja ili obezbijediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Almy d.o.o. prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati telefonski broj 032/ 446 - 500 ili se obratiti putem e-mail adrese podrska@almy.ba.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta!
ALMY d.o.o. Zenica će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili na određeni datum po zahtjevu kupca.
Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije na almy.ba webshop. Također, kupac je dužan ažurirati novu adresu ukoliko je došlo do promjene.
Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za Almy online trgovinu će vršiti ALMY d.o.o. Zenica. i ovlaštene kurirske službe.
Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja i prilikom prijema robe. Almy d.o.o. dostavu vrši isključivo do ulaza u haustor ili u dvorište.